۲۲ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۵۳
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85351614
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

بوشهر تا پایان امروز باران پراکنده دارد

۲۲ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۵۳
کد خبر: 85351614
بوشهر تا پایان امروز باران پراکنده دارد

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ساعت‌هایی از وقت امروز با افزایش پوشش ابر در برخی نقاط استان و بویژه نواحی شمالی و مرکزی وقوع بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

"پیام مساعدی " روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین پیش بینی می شود از فردا تا روز دوشنبه در اغلب ساعت‌ها وضعیت جوی و دریایی استان آرام باشد اما از روز سه شنبه تا پایان هفته با وزش بادهای شدید شمالی، خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با غبار محلی، گاهی افزایش ابر و وزش باد و در ساعت‌هایی از وقت امروز همراه با بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد به طور غالب جنوب شرقی تا جنوب غربی، با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و امروز تا اواخر وقت در مناطق شمالی و مرکزی در برخی از ساعت‌ها ۱۲ تا ۳۸ گاهی تا ۴۶ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: ارتفاع موج دریا امروز در سواحل شمالی و مرکزی استان ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر، در سواحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و از فردا در همه مناطق ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۴۰، مد اول ساعت ۰۹:۵۰، جزر دوم ساعت ۱۳:۳۰ و مد دوم ساعت ۲۰:۳۰ خواهد بود.

مساعدی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته نیز جم با ۷ و اهرم و عسلویه با ۲۶ درجه سانتیگراد به ترتیب کمترین و بیشترین دما را را در استان بوشهر تجربه کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha