امینی: سهمیه گرفتیم اما برای مدال المپیک نیاز به حمایت داریم

تهران - ایرنا- بانوی المپیکی تیراندازی ایران، گفت: با کمبودهایی که داشتیم کسب سهمیه کردیم اما با این شرایط گرفتن مدال در المپیک بسیار سخت است.

به گزارش ایرنا، فاطمه امینی که در پیکارهای قهرمانی آسیا و در تفنگ ۱۰ متر بانوان سومین سهمیه تیراندازی ایران را برای حضور در المپیک پاریس کسب کرد، اظهار داشت: خدا را شاکرم که در مسابقات قهرمانی آسیا و در بخش انفرادی تفنگ ۱۰ متر فینالیست و موفق به کسب سهمیه المپیک پاریس شدم.

وی ادامه داد: سطح مسابقات بالا بود و تمام حریفان آسیایی با قدرت در این مسابقات حاضر شده بودند. نزدیک به یک سال است که به صورت منظم در اردوهای آماده‌سازی حضور دارم و علاوه بر تمرینات تیراندازی، تمرینات ذهنی و بدنسازی را هم در برنامه دارم تا از هر نظر به آمادگی مطلوب برسم.

این بانوی المپیکی کشورمان گفت:‌ متاسفانه یکسری مشکلات و کمبودها وجود دارد و علی‌رغم تلاش‌های فراوان مسئولان فدراسیون و مربیان، هنوز بر طرف نشده و با وجود این شرایط تلاش کردیم تا نتایج خوبی به دست آوریم. شاید با این شرایط کسب سهمیه کرده و مدال بگیریم اما بدون شک برای حضور موفق در المپیک کافی نیست و نیاز داریم تا فرصت است در این خصوص چاره‌اندیشی شود.

امینی خاطر نشان کرد: تیراندازی رشته‌ای خاص و تجهیزات محور است و باید پا به پای رقبا پیش برویم تا در سایر رویدادها به خصوص المپیک، حضوری موفق داشته باشیم. از کمیته ملی‌المپیک درخواست می‌کنیم از فدراسیون تیراندازی حمایت بیشتری کند تا بتوانیم آمادگی‌های لازم را برای کسب نتایج خوب در سایر مسابقات داشته باشیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha