امام جمعه دزفول: یمن آماده در هم پیچیدن هیمنه آمریکا، اسراییل و انگلیس است

دزفول - ایرنا - امام جمعه دزفول با اشاره به حمله بامداد امروز دشمن به یمن گفت: یمن، غزه نیست بلکه آماده یک جنگ بزرگ و در هم پیچیدن هیمنه آمریکا، اسراییل و انگلیس با یکدیگر است. 

به گزارش ایرنا حجت الاسلام مسعود بهرام پور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر افزود: طوفان الاقصی به مراحل نهایی خود می‌رسد و گزینه‌هایی نظیر آزادی اسرا و اتمام جنگ مطرح است که درنهایت اسراییل و آمریکا مجبور به پذیرش شروط فلسطینی‌ها هستند.
وی با بیان اینکه دشمن از این موضوع هراس دارد که دامنه جنگ از منطقه فراتر برود، ادامه داد: یمن پا روی خرخره دشمنان گذاشته و وضعیت اقتصادی آنها را به مرجله بحران رسانده است لذا می‌خواهند جنگ یمن را شروع کنند.
امام جمعه دزفول اظهارکرد: این قضیه به فضل الهی به شکست حتمی آمریکا و انگلیس منجر خواهد شد البته می‌دانند جنگ با یمن اگر بلند مدت باشد خودشان نابود می‌شوند.
حجت الاسلام بهرام پور با محکومیت حمله آمریکا و انگلیس به یمن در حمایت از اسراییل گفت: توصیه می‌کنیم دشمن پیش از پشیمان شدن و در گرداب فرو روفتن و از دست دادن سربازان و امکانات خود از این موضوع عقب نشینی کند.
وی افزود: اگر جنگ بزرگتری رخ دهد تر و خشک با هم می‌سوزند لذا امیدواریم طرف مقابل از ایجاد فساد در منطقه کوتاه بیاید و عقب نشینی کند.
امام جمعه دزفول اظهارکرد: آمدن آمریکا و انگلیس مقابل خط مقاومت اتفاقاتی سخت و پشیمان کننده را برای آنها رقم خواهد زد.

به گزارش ایرنا نیروی هوایی ارتش آمریکا بامداد امروز به ۱۶ مقر نیروهای ارتش ملی یمن از جمله مراکز فرماندهی، انبار تسلیحات، مراکز پرتاپ موشک، مراکز تولید سلاح و سیستم های راداری حمله کرد.

انتخابات زمینه‌ای برای مدیریت نظام توسط مردم است
حجت‌الاسلام بهرام پور با قدردانی از هیات‌های نظارت و اجرایی برای بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات بیان کرد: این هیات‌ها برای تایید، عدم احراز و رد صلاحیت نامزدها تابع قانون هستند.
وی ادامه داد: عدم احراز به معنی رد صلاحیت نیست بلکه به این معنی است که افراد باید مستندات خود را برای تایید صلاحیت ارائه دهند حال آنکه افراد رد صلاحیت شده این امکان را ندارند.
امام جمعه دزفول خواستار حضور حداکثری نامزدها در عرصه انتخابات شد و اظهارکرد: مشارکت حداکثری در انتخابات مدنظر است از این از نامزدهایی که عدم احراز شده‌اند انتظار می‌روذ برای تایید صلاحیت خود مستندات را ارائه و پیگیر موضوع باشند.
وی انتخابات را زمینه‌ای برای مدیریت نظام توسط مردم دانست و افزود: تعدادی به عنوان نامزدهای قابل قبول معرفی شده‌اند لذا مردم باید وقت را برای بررسی عملکرد نامزدها غنیمت بشمارند.
حجت الاسلام بهرام پور گفت: نامزدها افراد شناخته شده ای هستند و به راحتی می‌توان عملکرد آنها را بررسی و بهترین گزینه را انتخاب کرد.
وی ادامه داد: مردم در صورت نبودن در صحنه انتخابات فرصت سوزی کرده‌اند و این موضوع باعث می‌شود به اهداف دست نیابیم ضمن اینکه اگر هر اتفاقی در حوزه انتخابیه و قانونگذاری رخ دهد باید فردای قیامت پاسخگو باشیم.
امام جمعه دزفول با بیان اینکه ترک فعل، افراد را در قیامت می‌سوزاند، اظهارکرد: حق الناس، افراد زیادی را گریبانگیر می‌کند لذا انتظار می‌رود مردم در صحنه باشند و دیگران را برای حضور در انتخابات تشویق کنند.
وی انتخابات را فرصتی برای دخالت در سرنوشت دانست و افزود: انتظار بر این است مردم به دور از فضای دوقطبی به روشن گری بپردازند.

نامزدهای انتخابات خود را ناجی مشکلات معرفی نکنند
حجت الاسلام بهرام پور گفت: امروز مسائل و مشکلات زیر سایه تحریم زیاد است مبادا نامزدها مشکلات را بزرگنمایی شوند و خود را ناجی مشکلات معرفی کنند.
وی با بیان اینکه نظام در تلاش است مشکلات را برطرف کنند، افزود: نامزدها برای رفع مشکلات، وعده دروغ ندهند و فضای انتخابات را دو قطبی نکنند چراکه مردم فعالیت هر ۲ جناح را دیده‌اند.
امام جمعه دزفول بیان کرد: فردی برای جامعه مفید است که سایر نامزدها را به عنوان رفیق نه رقیب برای رفع مشکلات مردم در کنار خود بیاورد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفندماه در کشور برگزار می‌شود.

حجت الاسلام بهرام پور در پایان گفت: مرحله دوم فعالیت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در دزفول شروع می‌شود که در این مرحله کار توسط مساجد و پایگاه‌های بسیج انجام می‌شود.
وی افزود: انتظار می‌رود مساجد، هیات منا و پایگاه‌های بسیج افراد را برای حضور در دوره‌های آموزشی معرفی کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha