۲۲ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۲۳
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85351413
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمازگزاران بجنوردی در حمایت از مردم فلسطین راهپیمایی کردند

بجنورد-ایرنا- نمازگزاران بجنوردی امروز (جمعه) در حمایت از مردم مظلوم غزه و اعتراض به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین تجمع اعتراضی برپا کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در تجمع اعتراضی نمازگزاران بجنوردی که با هدف محکوم کردن جنایات بی‌شرمانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه انجام شد، نمازگزاران اعلام کردند که امروز وظیفه بشریت به ویژه آزادی ‌خواهان جهان حمایت از مردم غزه است.

تجمع کنندگان با سر دادن فریاد "مرگ بر اسرائیل"، "جنایات اسرائیل جنایت آمریکاست"، "این همه قتل و غارت حمایت آمریکاست" و "مرگ بر رژیم کودک کش" جنایت‌های ددمنشانه این رژیم غاصب علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی پرشور ضمن ابراز همدلی و همبستگی با مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و اعلام حمایت همه‌جانبه از گروه‌های مقاومت فلسطین، خشم و انزجار خود را از جنایات ددمنشانه رژیم نامشروع و اشغالگر صهیونیستی به نمایش گذاشتند.

مردم ولایتمدار بجنورد با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی در برابر جنایات صهیونیست‌ها، کودک کشی ها و بمباران بیمارستان ها خواستند تا اقدامات عملی لازم را برای مجاب کردن رژیم صهیونیستی به پایان دادن حمله به مردم بی‌دفاع فلسطین به کار گیرند.

در پایان این راهپیمایی نمازگزاران بجنوردی با صدور قطعنامه ای بار دیگر جنایت های صهیونیست ها را محکوم کردند و نفرت و خشم خود را نسبت به حملات ددمنشانه اسراییل نشان دادند و خواستار واکنش جوامع جهانی در برابر جنایات های وحشیانه شدند.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان و یک میلیون نفر جمعیت واقع در شمال شرق کشور است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha