۶۵ معتاد متجاهر در اصفهان شناسایی و جمع‌آوری شدند

اصفهان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ۶۵ معتاد متجاهر در محلات هدف در سطح شهرستان اصفهان شناسایی و جمع‌آوری شدند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ حسین بساطی شامگاه پنجشنبه افزود:طرح ارتقای امنیت اجتماعی هم اکنون در شهرستان اصفهان در حال اجراست و ماموران پلیس در این خصوص با بررسی همه‌جانبه و تحقیقات گسترده میدانی و با شناسایی محلات هدف، تاکنون ۶۵ معتاد متجاهر را جمع‌آوری کرده و این افراد را برای سیر مراحل درمانی به مراکز بازپروری تحویل داده اند.

وی ادامه داد: به منظور اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و طرح ارتقای امنیت اجتماعی، شناسایی محلات جُرم خیز در دستور کار ماموران انتظامی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به دستگیری هشت خرده فروش مواد مخدر در این طرح خاطرنشان کرد: از متهمان دستگیر شده مقادیری مواد افیونی کشف شد و این افراد با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

دستگیری ضاربان شهروند اصفهانی

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان نیز شامگاه پنجشنبه گفت: صبح امروز ۲ نفر که یک شهروند را با سلاح سرد مورد ضرب و جرح قرار داده بودند توسط ماموران پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ مسعود طُریفی ادامه داد: خرداد ماه امسال یک شهروند اصفهانی توسط ۲ فرد شرور مورد ضرب و جرح قرار گرفت که مُنجر به مجروح شدن وی و انتقال او به بیمارستان شد.

وی خاطرنشن کرد: پس از تنظیم شکایت از سوی شاکی، موضوع شناسایی و دستگیری ضاربان در دستور کار ماموران کلانتری ۲۰ شهرستان اصفهان قرار گرفت و در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد فردی که با شاکی اختلاف حساب داشت، ۲ نفر از افراد شرور را اجیر کرده تا او را مورد ضرب و جرح قرار دهند.

وی یادآور شد: ۲ فرد شرور، فرد مذکور را با ضربات متعدد چاقو از ناحیه کتف و کمر مجروح و سپس از محل متواری شدند که امروز این افراد در دام قانون گرفتار شدند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه متهمان هیچ ردی از خود برجای نگذاشته و هیچ سرنخی از آنان وجود نداشت در نهایت پس از چندین ماه تلاش خستگی ناپذیر هر ۲ فرد ضارب توسط ماموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان شناسایی و در یک عملیات ضربتی در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

سرهنگ طُریفی گفت: متهمان به صراحت به جرم خود اقرار کرده اند و در این خصوص پرونده ای تشکیل و این افراد برای رسیدگی قانونی به جرم خود تحویل مرجع قضایی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha