۲۱ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۱۷
کد خبر: 85350949
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 «ترن» در تالار وحدت + فیلم

۲۱ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۱۷
کد خبر: 85350949
 «ترن» در تالار وحدت + فیلم

تهران- ایرنا- موسیقی فیلم خاطره‌انگیز «ترن» توسط ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری استاد مجید انتظامی در تالار وحدت بار دیگر شنیدنی شد.

به گزارش ایرنا، «همراه با خاطره‌ها» که شامل خاطره انگیزترین آثار استاد مجید انتظامی است پیشتر در ۵ شب از ۱۴ تا ۱۸ آذرماه، به رهبری مجید انتظامی روی صحنه رفته بود.

به دلیل استقبال مخاطبان از این اجرا، دوباره به مدت۵ شب از ۱۵ تا ۱۹ دی ماه این اجرا در تالار وحدت برگزار شد.

رویداد همراه با خاطره‌ها برگزیده آثار استاد مجید انتظامی با همراهی ارکستر ملی ایران و رهبری وی قرار بود سال گذشته به مناسبت هفته دفاع مقدس در تالار وحدت به روی صحنه برود اما به دلیل شرایط نامناسب، این رویداد لغو شد.

این رویداد با اجرای برگزیده آثار استاد انتظامی پس از یک دهه دوری از صحنه با همکاری مشترک بنیاد رودکی، انجمن موسیقی ایران و دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

سمفونی حماسه خرمشهر، از کرخه تا راین، آژانس شیشه‌ای، بوی پیراهن یوسف، دیوانه‌ای از قفس پرید، آرزوی بزرگ، ترن، دوئل، شیخ بهایی و زال و سیمرغ (بچه‌های کوه آلپ) قطعات این اجرا هستند.

در این رویداد، ارکستر موسیقی ملی ایران با ترکیبی از سازهای ایرانی و کلاسیک و همراهی گروه کُر بنیاد رودکی، خاطره انگیزترین آثار مجید انتظامی را نواخت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha