۲۱ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۵۸
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85350860
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رسانه‌های قزوین روی بصیرت افکار عمومی متمرکز شوند

قزوین - ایرنا - مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: رسالت رسانه‌ها این است که با بیان واقعیت‌ها و مقابله با جنگ شناختی دشمن روی رشد و ارتقا فکری مردم و بصیرت افکار عمومی متمرکز شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علیمراد یوسفی روز پنجشنبه در نشست اندیشه ورز رسانه‌های تاثیرگذار استان قزوین افزود: رسانه‌های دشمن با وارونه سازی آمارها و پنهان کردن نقاط قوت کشور می‌خواهند به مردم ایران حس یاس و بدبینی منتقل کند.

وی اضافه کرد: امروز جمهوری اسلامی مقیاس‌ها را به نفع خودش تغییر داده و پنج استان کشور امروز با افزایش تولید با کمبود کارگر مواجه‌اند.

حجت الاسلام یوسفی تصریح کرد: با اینکه تورم ۲۰ درصد کاهش داشته و نرخ بیکاری درحال کاهش است، اما دشمن با جنگ شناختی مانع از دیدن آن‌ها می‌شود.

به گفته وی، ایران از ژاندارم منطقه به ابر قدرت منطقه تبدیل شد، امروز تحریم کننده‌های ایران پشت درهای ایران برای خرید محصولات تولیدی صف کشیده‌اند و پیشرفت ما تا جایی بوده که برخی سلاح‌های ایران به کشورهای عضو ناتو فروخته می‌شود.

این مسوول با بیان اینکه رسالت رسانه‌ها تا برگزاری انتخابات سنگین است، ادامه داد: دولت‌های چپ و راست می‌آیند و می‌روند، اما تفکر و باور انقلاب اسلامی است که ماندگار خواهد بود و باید از سوی رسانه تبیین شود.

رسانه‌های قزوین روی بصیرت افکار عمومی متمرکز شوند

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین به قوانین انتخابات اشاره کرد و گفت: در بیشتر کشورهای اروپایی بحث مشارکت در انتخابات قوانین و مقررات سخت و دشواری دارد و حتی برای آن اجبار نیز قائل شده‌اند.

حجت الاسلام یوسفی در پاسخ به برخی انتقادات در مورد صلاحیت یا عدم صلاحیت نامزدهای انتخاباتی بیان کرد: در تمام کشورهای دنیا حتی مدعیان دموکراسی برای حضور نامزدهای انتخاباتی شرایط کنترلی تعبیه شده و اینطور نیست که هر فرد فاقد صلاحیت بتواند وارد عرصه حساس تصمیم گیری شود.

این مسوول ادامه داد: در کشور آمریکا دادگاه عالی قانون اساسی به حضور یا عدم حضور افراد رای می‌دهد و نتیجه نیز قطعی است، درحالی که در شورای نگهبان ایران فرد چندین مرتبه اعتراضی کرده و صلاحیت او بررسی و شفاف سازی می‌شود.

حجت الاسلام یوسفی تاکید کرد: شرکت در انتخابات دفاع از نقشه جمهوری اسلامی و حفظ تمامیت ارضی است، امروز اهل تسنن و شیعه
در تمام مناطق مرزی ایران کنار هم آمده و از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند، این حس دفاعی در استان همدل و یکپارچه‌ای به نام قزوین باید به مراتب بیشتر باشد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: از بعد از دفاع مقدس تاکنون دشمن ۲۰ استراتژی شکست علیه ایران به کار بسته که همگی منجر به شکست بوده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha