امیدآفرینی مهم ترین رسالت اصحاب رسانه است

ایلام- ایرنا- جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه رسانه ها بازوی قوی مسولان برای توسعه و پیشرفت است، گفت: امیدآفرینی مهم ترین رسالت اصحاب رسانه است.

به گزارش ایرنا، سردار «قدرت الله کریمیان» روز پنجشنبه در نشست شورای سیاستگذاری جشنواره استانی ابوذر، اظهار کرد: یکی از رسالت های بزرگ اصحاب رسانه و مطبوعات بیان دستاوردهای نظام و انقلاب و امید آفرینی در سطح جامعه است.

وی با بیان اینکه رسانه ها می توانند به عنوان بازوی قدرتمند مسولان در راستای توسعه و پیشرفت کشور موثر باشند، افزود: امروز دشمنان با بهره گیری از فضای رسانه ای با اهداف خاص، به دنبال ایجاد تغییر در سبک زندگی ایران و اسلامی و مسموم کردن اذهان جامعه برای ایجاد یاس و ناامیدی هستند.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام یادآور شد: یک رسانه قوی بایستی بر فضای بمباران خبری از سوی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی احاطه داشته باشد، رسانه باید با هدف باشد چرا که بر افکار، رفتار و منش جامعه موثر است.

سردار کریمیان با تاکید بر توجه سواد رسانه ای مبتنی بر اشراف اطلاعاتی، بیان کرد: محتواهایی که منتشر می شود باید مورد بررسی و رصد قرار گیرد و اصحاب رسانه با حضور میدانی نقش مهمی در راستای ایجاد آرامش در جامعه با انتشار اخبار صحیح دارند که جنگ رسانه ای دشمنان را خنثی خواهند کرد.

امیدآفرینی مهم ترین رسالت اصحاب رسانه است

وی با تاکید بر نوآوری بر تولید محتوا در سطح رسانه های استان، گفت: حضور رسانه ها و تولید محتوا بایستی به هنگام و به اندازه باشد، این رسالت می تواند در جنگ روایت ها بسیار تأثیرگذار باشد چرا که امروز، جنگ، جنگ روایت هاست و با اقدام به موقع رسانه های کشور بسیاری اهداف شوم رسانه های دشمن به سنک خواهد خورد.

وی با بیان اینکه رسانه ها فرهنگ ساز و تمدن ساز هستند ابراز کرد: انتخابات نمود مردم‌سالاری نظام اسلامی در سطح جهان است، دشمن تلاش می کند که انتخابات را به چالش بکشد و رسانه ها نقش مهمی در راستای مشارکت گسترده مردم در پای صندوق های رای دارند.

رییس سازمان بسیج رسانه استان ایلام نیز در این نشست اظهار کرد: آخرین مهلت ارسال اثر به نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان ۲۵ آذرماه امسال بود که شاهد استقبال گسترده‌ای از سوی رسانه های استان از این جشنواره بودیم.

محمد علینظری یادآور شد: بیش از یک هزار و ۴۰۰ اثر در ۱۵ موضوع و در ۱۱ قالب به جشنواره رسانه ای ابوذر در استان ایلام از جمله گزارش خبری، مصاحبه ، یادداشت و مقاله، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش، مستند، پادکست، داستان کوتاه و فیلم ارسال شده است.

امیدآفرینی مهم ترین رسالت اصحاب رسانه است

وی تصریح کرد: همچنین فرصتی فراهم شد که اصحاب رسانه و مطبوعات استان بتوانند آثار خود را در پنج بخش استانی از جمله اربعین حسینی، پیوند رسانه با صنعت پتروشیمی، گاز، برق و الگوی مصرف، صنایع دستی، گردشگری و صنعت توریسم، مصرف بهینه انرژی، محیط زیست و حفاظت از منابع طبیعی به این جشنواره ارسال کنند.

رییس سازمان بسیج رسانه استان ایلام با بیان اینکه در مجموع ۱۸ داور به صورت تخصصی این آثار را داری کرده اند، خاطرنشان کرد: آیین اختتامیه این جشنواره با حضور مسئولان استانی و کشوری در بهمن ماه امسال همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha