استاندار تهران: رتبه‌بندی بانوان شاغل در این استانداری براساس توانمندی است

تهران بزرگ - ایرنا - استاندار تهران گفت: نقش زنان در امر پیشبرد اهداف سازمانی بی‌بدیل است لذا رتبه بندی بانوان شاغل در استانداری بر اساس دانش محوری و توانمند پروری است.

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، علیرضا فخاری عصر چهارشنبه در نشستی به منظور تقدیر از جایگاه بانوان شاغل در استانداری تهران اظهار کرد: وجود فاکتورهای مهمی همچون ظرافت، بهره وری، دقت، بی پروایی در کار و اثر بخشی در امور سازمانی واقعیت‌هایی هستند که این نقش را با اهمیت تر می‌کنند.

وی با اشاره به ویژگی‌های بانوان در تدوین برنامه‌های سازمانی افزود: عناصری همچون صبر، متانت، امانتداری و توجه به امور کاری از دیگر شاخص‌های مهم بانوان در سازمان‌ها است.

استاندار تهران با بیان اینکه بطور قطع از دامن زنان است که مردانی با شرافت، زاده و ساخته می‌شوند، اضافه کرد: زندگی و فعالیت شرافتمندانه مردان جامعه نتیجه پرورش درستی است که زنان داشته و توانسته‌اند در بطن وجودی مردان آن را شکل دهند.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت آموزش و پیشرفت بانوان شاغل در استانداری تهران گفت: نگاه استانداری تهران در حوزه جایگاهی و رتبه بندی بانوان همواره توام با دانش محوری و توانمند پروری است.

فخاری یادآور شد: اینکه امروز شاهد تلاش بانوان در جامعه هستیم و می‌بینیم که همپای مردان، برای حفظ خانواده تلاش می‌کنند که ستودنی است.

وی تاکید کرد: ضرورت دارد که بانوان شاغل با توجه به جامعه ساز بودن، جایگاه همسری و مادری را مهم دانسته و با حضور موثر در منزل از ایجاد خلاهای فکری و عاطفی در خانواده جلوگیری کنند.

نگاه مدبرانه و ارزشمند استاندار نسبت به جایگاه زن قابل تقدیر است

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری تهران نیز گفت: نشست صمیمانه استاندار با بانوان شاغل به مناسبت میلاد پرنور حضرت زهرای مرضیه(س) و گرامیداشت جایگاه زنان و مادران برگزار شد.

زهره جعفری افزود: جهت طرح مسایل و نکات مد نظر همکاران، از هر معاونت یک نفر به نمایندگی از بانوان شاغل در آن مجموعه مسایل و مشکلات حوزه کاری را در این نشست مطرح می‌کند.

وی در ادامه گفت: نگاه ویژه و مدبرانه استاندار تهران به جایگاه و مقام شامخ زن ستودنی است.

جعفری تاکید کرد: حفظ جایگاه همسری و مادری در خانواده بسیار حائز اهمیت است و بر توجه ویژه به این نقش مهم در کنار اشتغال کاری و اداری تاکید داریم.

مشاور استاندار تهران در حوزه بانوان ادامه داد: بر دقت، ظرافت و امانتداری در عملکرد اداری زنان تاکید کرد و نقش آفرینی بانوان را در ایجاد و اثربخشی پویش‌های فرهنگی اجتماعی بسیار ارزشمند و بی نظیر دانست.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha