۲۰ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۴۳
کد خبر: 85350228
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار: طرح‌های نهضت ملی مسکن در یزد با جدیت دنبال می شود

یزد- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: طرح‌های نهضت ملی مسکن با جدیت در استان دنبال میشود تا هرچه زودتر واحدها به متقاضیان تحویل داده شود.

به گزارش ایرنا "محمدجواد ابوالحسنی" روز چهارشنبه در شورای مسکن استان افزود: مسکن از اولویت های اصلی استان است و همه مسوولان و کسانی که چه بصورت مستقیم و غیرمستیقیم با این موضوع مرتبط هستند برنامه ریزی اصلی آنها تحقق این موضوع است.

وی با اشاره به اهمیت مسکن در استان گفت:رضایت مندی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن مهم است بدین ترتیب باید مسائل این بخش بررسی و رفع شود.

ابوالحسینی در ادامه تصریح کرد: برخی از واحدهای طرح های اقدام ملی مسکن مربوط به دولت قبل بود که عمده این واحدهای در مرحله ابتدایی قرار داشتند، مصوبات آنها در دولت قبل احذ شده بود؛اما عملیات اجرایی آنها آغاز نشده بود که این طرح ها با جدیت در استان دنبال و در همان ابتدای دولت تکمیل و تحویل متقاضیان شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد تصریح کرد:بر اساس تجربیات در ساخت مسکن مهر ، به این نتیجه رسیدیم که ساخت واحدهای مسکونی آپارتمانی مناسب این استان نیست بدین ترتیب ساخت مسکن با سبک اصیل و سازگار با فرهنگ بومی مردم در دستور کار قرار کرفت و پس از موافقت وزارت راه و شهرسازی در استان عملیاتی شد.

ابوالحسینی ادامه داد: بدین منظور متراژ اراضی مسکونی از ۱۶۰ تا ۱۷۵ به ۲۰۰ متر در شهر یزد و ۲۵۰ متر در شهرستان ها و تا ۳۵۰ متر در روستاها افزایش یافت.

وی گفت: ساخت واحدهای مسکونی بصورت ویلایی مورد استقبال مردم قرار گرفت و استان به یک کارگاه سازندگی در حوزه مسکن تبدیل شده است.

احسان خواجه رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان هم در این نشست گزارشی از روند طرح نهضت ملی مسکن در یزد ارائه کرد.

۱۱۸ هزار نفر در سامانه طرح نهضت ملی مسکن استان یزد ثبت نام کردند که بالغ بر ۴۶ هزار نفر تایید نهایی شدند.

استان یزد در طرح نهضت ملی مسکن در کشور پیشرو است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha