پویایی نماها در انیمیشن و موشن‌گرافیکس موضوع نشست پژوهشی شد

تهران- ایرنا- نشست علمی، پژوهشی «پرواز اندیشه و پویایی نماها در انیمیشن و موشن‌گرافیکس» با حضور اساتید و هنرمندان در موزه هنرهای دینی امام علی(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی موزه همرهای دینی امام علی (ع)، نشست علمی، پژوهشی «پرواز اندیشه و پویایی نماها در انیمیشن و موشن‌گرافیکس» جمعه -۲۲ دی ماه- ساعت ۱۵ تا ۱۸ با حضور هنرمندان، طراحان گرافیک و علاقه‌مندان به این رشته هنری با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری ایده و حمایت انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران در موزه جهانی امام علی(ع) به نشانی خیابان ولی‌عصر (عج)، بالاتر از بلوار میرداماد، بلوار اسفندیار، پلاک ۳۵ برگزار می‌شود.

این نشست زمینه‌ای برای ارتقای دانش و تبادل نظر در خصوص آخرین دستاوردها و فناوری‌های به کار رفته در صنعت موشن گرافیکس و انیمیشن است و با تأکید بر اهمیت تاثیر تصویر در انتقال مفاهیم و ایده‌ها؛ راه‌های خلاقانه استفاده از تکنیک‌های موشن گرافیکس در جهت ایجاد تبلیغات موثر و آموزش، بحث و بررسی می‌شود.

کیارش زندی، فرخ یکدانه، بابک نکویی و جمال رحمتی اساتید و سخنرانان این نشست هستند.

پویایی نماها در انیمیشن و موشن‌گرافیکس موضوع نشست پژوهشی شد

مهارت‌هایی که طی این دوره به شرکت کنندگان معرفی می‌شود آنها را ترغیب خواهد کرد تا بتوانند هم به صورت حرفه‌ای و هم به‌ صورت مستقل و آزاد با مؤسسه‌های طراحی، شرکت‌های ساخت بازی‌های رایانه‌ای و آژانس‌های تبلیغاتی همکاری کنند.

محسن سلیمانی رئیس موزه جهانی هنرهای دینی امام علی (ع) در این باره گفت: استادان مطرح این رشته‌های هنری که در این رویداد حضور دارند، به صورت تعاملی به گفت و گو با مخاطبان می‌پردازند. همچنین این مرکز تلاش دارد تا با برگزاری نشست‌ها، همایش‌ها و رویدادهای مشابه با مشارکت مؤسسه‌ها، سازمان‌ها و سایر مراکز در این حوزه موثر باشد.

موزه جهانی هنرهای دینی امام علی (ع) علاوه بر معرفی آثار فاخر و تاریخی در آگاهی بخشی ارزش‌های دینی و مذهبی مخاطبان خود با ایجاد فضاهای هنری و نمایشگاه‌های مقطعی، دوره‌ای و ثابت توانسته جلوه ای از تاریخ، اتفاقات و زندگی شخصیت‌های مهم را به نمایش بگذارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha