امام جمعه پاوه: جامعه اهل سنت در انتخابات حضور جدی خواهند داشت

کرمانشاه - ایرنا - امام جمعه پاوه با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بر اهمیت حضور پرشور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات گفت: جامعه اهل سنت در انتخابات اسفندماه امسال همانند دیگر عرصه‌ها حضور جدی خواهند داشت.

به گزارش ایرنا؛ ماموستا مُلا «قادر قادری» شامگاه چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه نظام اسلامی برکات بسیاری برای مردم داشته است، افزود: جامعه‌ اهل سنت، بخصوص علما، در چهار دهه‌ گذشته از عمر انقلاب کوشیده‌اند از اصولی چون اسلام، انقلاب، رهبری و مردم، پاسداری نمایند.

وی یادآوری کرد جامعه اهل سنت به‌ همین خاطر شرکت در انتخابات را به‌ نفع مردم می‌دانند و همه‌ ما در انتخابات شرکتی جدی خواهیم داشت.

امام جمعه پاوه بیان دستاوردهای نظام به‌ بهترین شکل ممکن را امری مهم دانست و عنوان کرد: به‌ لطف خدا نظام اسلامی برکات بسیاری برای مردم، از جمله گشایش مرز شوشمی و گازرسانی منطقه اورامانات تا نقطه صفر مرزی، داشته است و لازم است تلاش مسوولان برای رفع مشکلات مردم با جدیتی بیش از پیش ادامه داشته باشد.

کرمانشاه، در وحدت و تقریب مذاهب نمونه است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه نیز در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات ارزنده ماموستا قادری امام جمعه پاوه، بیان کرد: اقدامات شما در شهرستان پاوه، بسیار ارزشمند و الگوی بسیار مناسبی برای همگان، خصوصاً سایر علمای منطقه، است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «حبیب الله غفوری» در ادامه افزود: مراسمی چون نشست اخیر باموضوع هم‌اندیشی علمای اهل سنت استان در شهرستان پاوه که‌ به‌لطف خدا بامحوریت شخص حاج ماموستا قادری، بسیار باشکوه و اثرگذار برگزار گردید، تحکیم وحدت و افزایش همدلی بین علمای منطقه را به‌دنبال دارد.

وی اظهار کرد: این وحدت و همدلی به‌یاری خدا موجب برگزاری انتخاباتی دشمن‌شکن خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری با اشاره به الگو بودن استان کرمانشاه در وحدت و همدلی گفت: وضعیت استان کرمانشاه در وحدت و تقریب مذاهب بسیار مناسب است و باید این حس اخوت قلبی بین علما و فضلای شیعه و سنی، بیش از پیش تقویت شود.

در این دیدار جمعی از ائمه جمعه و شورای افتاء شهرستان پاوه نیز حضور داشتند.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha