کشتی آزاد تورنمنت زاگرب؛ چهار نماینده ایران راهی یک چهارم نهایی شدند

تهران- ایرنا- چهار آزادکار کشورمان در وزن‌های ۶۵ و ۷۴ کیلوگرم به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های بین‌المللی زاگرب راه یافتند.

به گزارش ایرنا، تورنمنت اوپن زاگرب در حالی از امروز (چهارشنبه) آغاز خواهد شد که ۱۱ آزادکار کشورمان بر روی تشک می‌روند. در روز نخست رقابت‌ها در اوزان ۵۷، ۶۱، ۶۵، ۷۰، ۷۴ و ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد برگزار خواهد شد که نمایندگان ایران در وزن‌های ۶۵، ۷۴ و ۸۶ کیلوگرم حضور دارند.

همچنین در روز دوم رقابت‌ها نیز مسابقات اوزان ۷۹، ۹۲، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم برگزار خواهد شد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم رحمان عموزاد در دور نخست با نتیجه ۱۲ بر ۴ و سه اخطاره عبدالله توپراک از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد شائو هوا یوان از چین گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف برندگان کشتی میان نمایندگان آرژانتین و فرانسه می‌رود.

عباس ابراهیم‌زاده دیگر نماینده کشورمان در این وزن که در گروه عموزاد حضور دارد،‌ در دور اول با با نتیجه ۱۰ بر صفر گودردزی ژبیاشویلی از گرجستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۲ بائو ون وی از چین را مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی‌گیران گرجستان و لهستان می رود. دو نماینده کشورمان در صورت پیروزی بر حریفان خود، در مرحله نیمه نهایی رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل نورلانبیکی وورنیبای از چین به پیروزی رسید. حسین ابوذری دیگر نماینده کشورمان نیز در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر توبیاس پورتمانین از سوئیس را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر وادیم کوریلنکو از اوکراین را از پیش رو برداشت. نمایندگان کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم می روند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم هادی وفایی‌پور با توجه به سر وزن نرسیدن از دور رقابت‌ها کنار گذاشته شد.

نفرات تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان اعزامی به این مسابقات به شرح زیر است:

۶۵ کیلوگرم: رحمان عموزاد و عباس ابراهیم‌زاده

۷۴ کیلوگرم: یونس امامی و حسین ابوذری

۷۹ کیلوگرم: محمد نخودی و عبدالله شیخ اعظمی

۸۶ کیلوگرم: هادی وفایی‌پور

۹۷ کیلوگرم: کامران قاسم‌پور و امیرعلی آذرپیرا

۱۲۵ کیلوگرم: امیرحسین زارع و امیررضا معصومی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha