۲۰ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۵۴
کد خبرنگار: 780
کد خبر: 85349632
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

پیام رزمندگان حزب‌الله خطاب به سید حسن نصرالله + فیلم

تهران - ایرنا - رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در پیامی به سید "حسن نصرالله" دبیرکل حزب الله لبنان عمق ارادت و تبعیت از وی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش امروز (چهارشنبه) ایرنا، رزمندگان حزب الله در این نامه خطاب به دبیرکل حزب الله تاکید کرده اند: «ای پدر مجاهدان و شهدا، به شما درود و تهنیت می فرستیم ... شما پشتیبان ما در میدان نبرد بوده اید و خستگی های روزها و شبها را از ما زدوده اید».
در این نامه تاکید شده، «ما طعم شکست را به دشمن (صهیونیستی) چشانده ایم و عرق پیشانی ما با خون ما در آمیخته است ... ما از شما شجاعت، عمل و دلاوری را آموخته ایم و از هیچ دشمنی باکی نداریم ... دعای شما رمز پشتیبانی و ثابت قدمی و پیروزی ما در سایه صبر و اخلاص است».
"وعده ما به شما و اهل وفا این است که برای حفظ وصیت شهدا امانتدار باقی بمانیم و پیمان ما با شما این است که پرچم جهاد همچنان برافراشته باقی بماند، حتی اگر همه خون خود را نثار کنیم. "
"ای سید و سرور ما، سربازان شما منتظر یک اشاره شما هستند تا خداوند با دستان آنها دشمنان را عذاب کند و بر دلهای مؤمنان مرهم نهد. "

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین در ۱۵ مهرماه و آغاز بمباران های وحشیانه مناطق مسکونی و مراکز درمانی و آموزشی غزه توسط رژیم صهیونیستی، رزمندگان حزب‌الله لبنان نیز در راستای سرگرم‌کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت و مردم غزه، اقدام به انجام عملیات روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha