۲۰ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۱۳
کد خبرنگار: 5400
کد خبر: 85349518
T T
۱۱ نفر

برچسب‌ها

طرح۶۳۰ واحدی نهضت ملی مسکن پاکدشت ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد+فیلم

پاکدشت - ایرنا - فرماندار پاکدشت گفت: طرح ۶۳۰ واحدی نهضت ملی مسکن این شهرستان بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

فاضل کارخانه روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح نهضت ملی مسکن شهرستان پاکدست در مرحله محوطه سازی قرار دارد که سه پیمانکار به صورت همزمان پیگیر هستند و انشعابات آب و برق و گاز نیز در دست پیگیری است.

وی با اشاره به بازدیدهای مستمر از طرح های شهرستان، خاطرنشان کرد: تمام ظرفیت و توان را به کار می گیریم که این طرح در زمان تعیین شده به بهره برداری برسد.

فرماندار پاکدشت افزود: کمربندی جنوبی پاکدشت به دستور رئیس جمهور (جزو مصوبات سفر هیات دولت به شهرستان) و تخصیص اعتبار و ابلاغ آن به دستگاه متولی؛ با پیشرفت خوبی روبه رو است که این طرح هم دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان پاکدشت خاطرنشان کرد: خط انتقال دوم پساب فاضلاب تهران که به محدوده پاکدشت و شهرستان های همجوار می آید، اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: از مخازن شهری و زمینی که در حال احداث هستند و خط انتقال آب بازدیدهای صورت گرفته، نیاز به پیگیری و تزریق اعتبار دارد.

این مسئول پاکدشت را کارگاه طرح های عمرانی خواند و تاکید کرد: با توجه به ظرفیت های شهرستان، قطار پیشرفت پاکدشت رو به جلو حرکت می کند که نیازمند سرعت بخشی است.

شهرستان پاکدشت با سه شهر پاکدشت، فرون آباد و شریف آباد و جمعیت بیش از ۳۵۰ هزار نفر در ۲۵ کیلومتری جنوب شرق تهران و در مسیر محور امام رضا (ع) جاده ترانزیتی تهران - مشهد قرار دارد.

پاکدشت به عنوان پایتخت گل و گیاه کشور شناخته شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha