تحلیل اتحادیه جهانی کشتی از ۶ مبارزه احتمالی در زاگرب

تهران- ایرنا- اتحادیه جهانی کشتی با آغاز رقابت‌های کشتی اوپن زاگرب از ۶ مبارزه احتمالی و جذاب نام برد که نمایندگان کشورمان نقش پررنگی در آن دارند.

به گزارش ایرنا؛ تورنمنت اوپن زاگرب در حالی از امروز (چهارشنبه) آغاز خواهد شد که ۱۱ آزادکار کشورمان بر روی تشک می‌روند. در روز نخست رقابت‌ها در اوزان ۵۷، ۶۱، ۶۵، ۷۰، ۷۴ و ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد برگزار خواهد شد که نمایندگان ایران در وزن‌های ۶۵، ۷۴ و ۸۶ کیلوگرم حضور دارند تا بتوانند رقبای خود را به چالش بکشند.

همچنین در روز دوم رقابت‌ها نیز مسابقات اوزان ۷۹، ۹۲، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم برگزار خواهد شد.

صفحه اینستاگرام اتحادیه جهانی با آغاز این پیکارها از ۶ مبارزه جذاب احتمالی نام برد. مبارزه سباستین ریورا (پورتوریکو) مقابل وازگن توانیان (ارمنستان) در وزن ۶۵ کیلوگرم، دیپاک پونیا (هند) برابر عظمت دولت‌بیک‌اف (قزاقستان) و عثمان نورمحمداف (جمهوری آذربایجان) و ولادیمیر گامکرلیدزه (گرجستان) در وزن ۸۶ کیلوگرم از مبارزه‌های جذاب این دوره از مسابقات می‌تواند باشد.

همچنین دیدار کایل اسنایدر (آمریکا) و کامران قاسم‌پور در وزن ۹۷ کیلوگرم یکی از حساس‌ترین مبارزه‌های این تورنمنت خواهد آمد که گلادیاتور ایرانی پس از یک سال دوری بخاطر مصدومیت، در وزن جدید خود را محک خواهد زد. رویارویی اسنایدر و قاسم‌پور پس از جام جهانی آمریکا می‌تواند جذابیت این تورنمنت را دوچندان کند. سال گذشته و در فینال جام جهانی کشتی آزاد، قاسم‌پور برای نخستین مرتبه در وزن ۹۷ کیلوگرم به روی تشک رفت و نتیجه را به اسنایدر واگذار کرد.

امیرحسین زارع و گنو پتریاشویلی (گرجستان) و گیوی ماتچاراشویلی(گرجستان) و امیرضا معصومی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم دیگر رقابت‌هایی مهم زاگرب به شمار ‌می‌روند که حساسیت وزن ۱۲۵ کیلوگرم با حضور امیرحسین زارع و امیررضا معصومی بسیار مهیج خواهد بود.

بنا بر چرخه انتخابی تیم ملی امیررضا معصومی در زاگرب محکوم به شکست زارع یا کسب عنوان قهرمانی است در غیر این صورت المپیک برای وی تمام خواهد شد.

تحلیل اتحادیه جهانی کشتی از ۶ مبارزه احتمالی در زاگرب

نفرات تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان اعزامی به این مسابقات به شرح زیر است:

۶۵ کیلوگرم: رحمان عموزاد و عباس ابراهیم‌زاده

۷۴ کیلوگرم: یونس امامی و حسین ابوذری

۷۹ کیلوگرم: محمد نخودی و عبدالله شیخ اعظمی

۸۶ کیلوگرم: هادی وفایی‌پور

۹۷ کیلوگرم: کامران قاسم‌پور و امیرعلی آذرپیرا

۱۲۵ کیلوگرم: امیرحسین زارع و امیررضا معصومی

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha