استاندار خراسان رضوی: مردم مشهد به زائران پاکستانی امام رضا (ع) علاقه دارند

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: خیل عظیم زائران پاکستانی امام رضا (ع) هم به دلیل اشتراکات فرهنگی و مذهبی و عشقشان به آن حضرت و هم به این خاطر که از مسیری طولانی برای زیارت بارگاه منور رضوی مشرف می‌شوند از زائران مورد علاقه مردم مشهد هستند.

به گزارش ایرنا به نقل از استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری سه شنبه شب و در دیدار با سرکنسول پاکستان در مشهد افزود:احساس نزدیکی بسیاری بین ۲ ملت ایران و پاکستان وجود دارد و روابط خوب ۲ کشور امکان همکاری و ارتقا در تمام زمینه‌ها را فراهم کرده است.

وی اضافه کرد:موقعیت‌ها و ظرفیت‌های خوبی در کشور پاکستان وجود دارد و همچنین جمهوری اسلامی ایران نیز از ظرفیت‌های بی‌شماری برخوردار است.

سرکنسول کشور پاکستان در مشهد نیز ضمن ابراز همدردی با جمهوری اسلامی ایران به خاطر حمله تروریستی اخیر در کرمان گفت: حمله تروریستی رخ داده در شهر کرمان را محکوم و با قربانیان این حادثه تلخ ابراز همدردی می‌کنیم.

"محمد شهریار" ضمن تاکید بر گسترش روابط میان ۲ کشور در حوزه‌های گوناگون افزود: کمک به زائران پاکستانی از توجهات و خدمات کنسولگری پاکستان در مشهد است که همواره دنبال می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha