هاشمی: شهرداری گرگان از ظرفیت‌های میزبانی برخوردار نیست؛ دیدار سختی با ساجس داریم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان، گفت: امیدوارم شرایطی فراهم شود که از مرحله بعدی سوپر لیگ غرب آسیا در گرگان میزبان حریفان خود باشیم.

مصطفی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، از دیدار سخت تیمش برابر ساجس لبنان گفت و اظهار داشت: در این مدت دو بازی سخت در لیگ برتر بسکتبال ایران داشتیم که هر دو دیدار خارج از خانه بود. در یکی از این بازی‌ها برابر لیموندیس فارس به میدان رفتیم و در دومین بازی هم مقابل ذوب‌آهن اصفهان قرار گرفتیم.

وی ادامه داد: بعد از این مسابقات به تهران آمدیم اما چون سالن آزادی مهیا نبود نتوانستیم به شکلی منظم تمرینات خود را دنبال کنیم. اینکه بازی در ایران باشد اما نتوانیم از شرایط میزبانی به خوبی بهره ببریم موضوع مهمی است و امیدوارم این مساله در مراحل بعدی حل شود. تیم بسکتبال شهرداری گرگان متعلق به یک فرد یا گروه خاصی نیست بلکه نماینده بسکتبال ایران در این مسابقات به شمار می‌رود و باید به این چشم به آن نگاه کرد.

سرمربی شهرداری گرگان با تاکید بر اینکه باید تمهیدات لازم برای میزبانی نمایندگان ایران در رقابت‌های بین‌المللی مهیا باشد، گفت: بحث من این است که باید تمهیدات لازم برای یک میزبانی شایسته از سوی همه بخش‌ها فراهم شود و مراحل و روند کار هم به شکلی پیش برود که بتوانیم از مزیت‌های میزبانی به خوبی بهره ببریم.

هاشمی در واکنش به اینکه چرا شرایط برای میزبانی از شهرداری در گرگان فراهم نمی‌شود، گفت: این نیازمند یک کار و برنامه‌ریزی مستمر است و باید از چند ماه پیش روند آن آغاز و دنبال می‌شد. وقتی ما در گرگان میزبان باشیم از ظرفیت ۵ تا ۶ هزار نفری هواداران پرشور خود بهره خواهیم برد و این فرصتی طلایی برای ما به شمار می‌رود اما الان باید در آزادی و با این شرایط به مصاف ساجس لبنان برویم.

هاشمی: شهرداری گرگان از ظرفیت‌های میزبانی برخوردار نیست؛ دیدار سختی با ساجس داریم

وی تصریح کرد: در ادامه این مسابقات ما دو بازی دیگر داریم که بیرون از خانه خواهد بود، خوشبختانه در شرایط کنونی بازیکنی که با مصدومیت جدی مواجه باشد نداریم و همه بازیکنان ما می‌توانند در این دیدار به میدان بروند.

سرمربی شهرداری گرگان تاکید کرد: میزبانی دور دوم این مسابقات را هم درخواست کرده‌ایم، البته ساجس هم همین پیشنهاد را داده و باید دید در نهایت چه خواهد شد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در چهارمین دیدار خود از مرحله گروهی رقابت‌های سوپر لیگ غرب آسیا، فردا پنجشنبه برابر ساجس لبنان به میدان می‌رود. این بازی از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه در سالن آزادی آغاز خواهد شد.

گفتنی است تیم بسکتبال شهرداری گرگان، نماینده ایران در سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا از ۳ بازی برگزار شده، با ۳ برد صدرنشین گروه نخست است و تیم‌های ساجس لبنان، الاهلی سوریه و نفت عراق در رده‌های بعدی قرار دارند. شاگردان مصطفی هاشمی در لیگ برتر ایران نیز در حال حاضر در رده نخست قرار داشته و رقابت سختی با تیم‌های مدعی ذوب‌آهن اصفهان، مهرام و کاله دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha