۱۹ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۱۶
کد خبر: 85349032
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اشعار آیینی شاعران کشور در مهریز یزد نقد شد

۱۹ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۱۶
کد خبر: 85349032
اشعار آیینی شاعران کشور در مهریز یزد نقد شد

یزد- ایرنا- کارگاه نقد شعر آیینی جشنواره شعر منطقه‌ای «سرباز وطن» روز سه‌شنبه با حضور شعرای استان‌های یزد، کرمان، اصفهان، فارس و خراسان جنوبی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز یزد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این کارگاه یکروزه که با استقبال خوب جمعی از اهالی فرهنگ و هنر و علاقه‌مندان به حوزه ادبیات و شعر و شاعری مواجه شد، اشعار آیینی شاعران توسط " علیرضا قزوه" از شاعران و نویسندگان مطرح کشور مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

همچنین شاعران شرکت کننده در این کارگاه به طرح سوالات خود در حوزه شعر و شاعری به خصوص در بخش آیینی آن پرداختند که توسط قزوه مورد بررسی قرار گرفت و به دیدگاه شاعران مناطق مختلف کشور پاسخ داده شد و برگزاری اینگونه کارگاه‌ها در استان یزد مورد تاکید قرار گرفت.

آیین اختتامیه جشنواره شعر منطقه‌ای سرباز وطن به یاد شهدای جبهه مقاومت به خصوص سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین یادبود حادثه گلزار شهدای کرمان امشب در سالن دانشگاه شکیب شهرستان مهریز برگزار می‌شود.

در این جشنواره ۱۹۹ شعر از شاعران پنج استان به دبیرخانه ارسال که با انتخاب هیات داوران، در آیین اختتامیه از برگزیدگان قدردانی به عمل می‌آید.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha