۵۷ فقره وام ضروری به جامعه ایثارگران کاشان پرداخت شد

کاشان - ایرنا - رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان گفت: ۹ ماه امسال ۵۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه در قالب وام ضروری به جامعه ایثارگران شهرستان پرداخت شده است.

غلامرضا حیدری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین تسهیلات به میزان ۳۲۰ میلیارد ریال به ۵۶۰ نفر از صندوق قرض‌الحسنه شاهد پرداخت شده است.
وی اظهار کرد: امسال از محل جزء سه بند ب تبصره ۱۸ قانون بودجه مبلغ ۱۶۲ میلیارد ریال برای اشتغال ایثارگران اختصاص یافته که توسط بانک های عامل پرداخت می‌شود.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان بیان کرد: این تسهیلات از طریق بانک‌های ملی، ملت، کشاورزی، رفاه کارگران و پست بانک پرداخت می‌شود که واجدین شرایط در حال معرفی برای تشکیل پرونده هستند، متاسفانه بانک ملی تا به الان هیچ گونه پرداختی نداشته است امیدوارم مسوولان مربوط در باقیمانده زمان اقدام کنند.
حیدری گفت:همچنین طی ۲ سال گذشته در مجموع ۳۸۰ میلیارد ریال تسهیلات خرید و ساخت مسکن به ۱۳۲ نفر ازجامعه ایثارگران شهرستان پرداخت شده است.
وی همچنین با اشاره به اجرای طرح سپاس از ابتدای امسال در کاشان افزود: در قالب این طرح تاکنون ۲۶۰۰ مورد دیدار با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان در کاشان انجام شده است.
وی اظهار کرد: احراز ایثارگری و صدور کارت، ارائه تسهیلات خرید یا ساخت مسکن، مناسب‌سازی زیست‌بوم شخصی جانبازان و خانواده شهدا، ساماندهی گلزار شهدا، مشاوره‌های فردی و گروهی، مددکاری اجتماعی، اجرای طرح سپاس، پوشش عمر و حوادث غیرمترقبه، بهداشت و درمان، پوشش همگانی بیمه تکمیلی درمان ایثارگران و کمیسیون‌های پزشکی از اموری است که در بنیاد شهید و امور ایثارگران پیگیری می‌شود.

مردم شهرستان کاشان در مجموع یک هزار و ۷۴۸ شهید والامقام در جریان مبارزات پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم اهل بیت (ع) و دفاع از حریم امنیت و سلامت تقدیم جمهوری اسلامی ایران کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha