امام جمعه قصرشیرین: شرکت در انتخابات تکلیف شرعی و دینی است

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه قصرشیرین با یادآوری اینکه انتخابات برآمده از رای مردم است از اقشار مختلف مردم خواست در این عرصه تعیین سرنوشت به عنوان یک تکلیف شرعی و دینی عمل کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام «صادق صالحی» روز سه‌شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی قصرشیرین با اشاره به انتخابات پیش رو در اسفندماه امسال، افزود: باید همه تلاش کنیم که مردم را برای حضور در انتخابات و انتخاب نمایندگانی اصلح آگاه کنیم و شرایط را برای مشارکت بالای مردم در پای صندوق های رای فراهم نماییم.

وی اظهار کرد: یقین بدانیم طبق توصیه و امر رهبر معظم انقلاب، قهرکردن با انتخابات راه حل نیست و وظیفه داریم برای امنیت، رشد و توسعه جامعه و کشور در انتخابات شرکت کرده و دیگران را نیز به حضور فعالانه در این رویداد مهم سیاسی ترغیب کنیم.

وی با بیان اینکه نماد و تجلی حکمرانی مردم در انتخابات محقق می شود، اظهار کرد: تجربه نشان داده حکومتی که مردمی باشد پایدارتر است و رمز پیروزی و ماندگاری نظام اسلامی نیز حضور فعالانه مردم در عرصه های مختلف از جمله انتخابات ها بوده است.

او در ادامه با اشاره به اینکه مصوبه های شورای فرهنگ عمومی به عنوان قانون لازم الاجرا است از اعضای این شورا خواست نسبت به حضور مستمر و پیگیری مصوبه ها دغدغه داشته باشند تا شاهد تحول و پیشرفت سطح فرهنگی شهرستان باشیم.

اختصاص ۱۵ میلیارد ریال برای سامان دهی محوطه یادمان شهدای گمنام، تاکید بر المان سازی و نصب تندیس سید آزادگان مرحوم ابوترابی و فضاسازی مرز خسروی با توجه به اینکه اولین نقطه ورود و بازگشت آزادگان سرافراز پس از سال ها اسارت به کشورمان هست، برگزاری جلسات انگیزشی و امید افزایی در مدارس، احداث پارک شهدای جهاد، المان سازی سطح شهر با موضوع اربعین، جمع آوری سگ های ولگرد از دیگر مواردی بود که در قالب مصوبه امام جمعه قصرشیرین در رابطه با آن سخن گفت.

وی ادامه داد: قصرشیرین محل تردد زوار اربعین و دارای قابلیت ها و ظرفیت های بسیاری برای رشد و توسعه و پیشرفت است و جهت به فعل رساندن این پتانسیل ها باید مدیران جهادی کار کنند.

شهرستان قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز مشترک دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha