ارسال ۱۰۰ طرح نوآورانه به رویداد توسعه فناوری‌های نوین احسان و نیکوکاری

تهران-ایرنا- معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت : ۱۰۰ ایده و طرح نوآورانه به دبیرخانه «نخستین رویداد توسعه فناوری‌های نوین احسان و نیکوکاری» به منظور تبادل نظر و داوری ایده‌ها ارسال شده است.

به گزارش ایرنا از کمیته امداد، سعید زارع‌زاده دبیرکل نخستین رویداد توسعه فناوری‌های نوین احسان و نیکوکاری، افزود: با حضور جمعی از اساتید دانشگاهی، ایده‌های فناورانه ارسالی به دبیرخانه نخستین رویداد توسعه فناوری‌های نوین احسان و نیکوکاری، در کمیته علمی این رویداد، ارزیابی شد.

وی ادامه داد: با اتمام مهلت ارسال ایده به «نخستین رویداد توسعه فناوری‌های نوین احسان و نیکوکاری»، در مجموع بیش از ۱۰۰ ایده و طرح نوآورانه توسط دبیرخانه این رویداد دریافت شد.

دبیرکل نخستین رویداد توسعه فناوری‌های نوین احسان و نیکوکاری، گفت: در مرحله نخست، ۲۸ ایده منتخب توسط کمیته علمی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

زارع زاده تصریح کرد: با اتمام بررسی ایده‌های فناورانه در حوزه احسان و نیکوکاری، در نهایت سه طرح نوآورانه به عنوان ایده‌های برتر در «نخستین رویداد توسعه فناوری‌های نوین احسان و نیکوکاری» معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد خاطرنشان کرد: از دیگر تصمیمات این جلسه، اختصاص غرفه به شرکت‌های فناور متقاضی و ایده‌پردازان برتر و همچنین تعیین روسای پنل‌های تخصصی رویداد با عناوین «تحول دیجیتال در احسان و نیکوکاری» و «داده‌های باز در احسان و نیکوکاری» بود.

وی تاکید کرد: همچنین در سومین جلسه‌ کمیته علمی رویداد توسعه فناوری‌های نوین احسان و نیکوکاری، مدرسان کارگاه‌ها و اعضا و رئیس کمیته داوران این رویداد تعیین شدند.

براساس این گزارش، نخستین رویداد توسعه فناوری‌های احسان و نیکوکاری، از ۳۰ دی‌ماه تا اول بهمن‌ماه سال جاری در سالن فجر دفتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

ارسال ۱۰۰ طرح نوآورانه به رویداد توسعه فناوری‌های نوین احسان و نیکوکاری

به گزارش ایرنا، کمیته امداد امام خمینی (ره) از نخستین نهادهایی است که پس از گذشت مدت کوتاهی از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ۱۴ اسفند ۱۳۵۷ با فرمان رهبر فقید انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با هدف ساماندهی و رسیدگی به وضعیت معیشت امور محرومان و نیازمندان کشور تأسیس شد.

این نهاد حمایتی اکنون تأمین هزینه‌های معیشتی مددجویان، ارائه حمایت‌های اجتماعی، تأمین مسکن، کمک به ازدواج نیازمندان، ‌ پرداخت تسهیلات ضروری، ‌ ارائه خدمات ویژه به نیازمندان، اعطای کمک هزینه‌های تحصیلی به مددجویان، ‌ کمک به امنیت تغذیه و سلامت افراد نیازمند، پرداخت حق بیمه‌های اجتماعی نیازمندان، حمایت از اشتغال و ترویج فرهنگ خیر و احسان، برگزاری دوره‌های آموزشی، تربیتی و زیارتی، ارائه خدمات آموزشی و مشاوره‌ای، ‌نگهداری و ارائه خدمات فرهنگی به دانش‌آموزان، متقاضیان امریه سربازی و ارائه خدمات حقوقی به افراد نیازمند را به عهده دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha