طارمی: مشکلات تیم ملی را رو نکردیم/ امیدوارم همه حمایت کنند

تهران- ایرنا- ملی‌پوش فوتبال گفت: هزاران مشکلی که در فوتبال ایران و تیم ملی وجود دارد را به رو نیاوردیم و همه سختی‌ها را تحمل کردیم و تنها خواسته ما فقط حمایت است.

مهدی طارمی دوشنبه شب در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره شرایط تیم ملی فوتبال، اظهار داشت: ما از لحاظ فنی خیلی خوب و یک تیم هستیم. یک سری تیم ها مانند ژاپن بازیکنان بزرگی دارد که در اروپا بازی می‌کنند. ما یک تیم با بازیکنان باتجربه و جوان هستیم و تلفیق خیلی خوبی قلعه نویی برای تیم ملی رقم زده است.

وی افزود: بازیکنان چند مرتبه این تورنمنت را تجربه کردند و در حین جوانی آن تجربه را هم دارند. یک تیم کامل با انگیزه‌ای بالا هستیم و مردم آن انگیزه را به ما دادند و از طرف مردم انرژِی خیلی خوب و مثبت بود. توقع مردم نسبت به خودمان را می‌دانیم. به جای ۱۰۰ درصد توان خود باید ۱۰۰۰ درصد توان خود را بگذاریم تا شرمنده مردم نشویم و امیدوارم بهترین نتیجه گرفته شود و ته داستان مردم ما شاد باشند.

ملی‌پوش فوتبال عنوان کرد: وقتی وارد یک تورنمنت می شویم از بازی اول تا آخر مهم نیست جلوی چه تیمی باید بازی کنیم بلکه مهم این است تا صدرصد توان خود را بگذاریم. فلسطین می آید تا بهترین بازی را انجام دهد و هر تیمی به دنبال بهترین دستاورد است و هیچ تیمی نمی‌آید بگوید جلوی یک تیم بزرگ‌تر می‌بازد. از بازی اول تمام تمرکز خود را روی این بازی گذاشتیم و اگر خدا قسمت کند و مردم انرژِی به ما دهند تا فینال می رویم. صدرصد توان خود را برابر فلسطین می‌گذاریم.

وی ادامه داد: انتظاری که مجموعه تیم ملی از مردم دارند این است تا از تیم ملی حمایت کنند و ۴۰ روز خیلی سختی ار پیش رو داریم که به مسیر خوب تیم ملی و باشگاهی و بازیکنان جوان و تیم های بانوان کمک می کند. با هزاران مشکلی که در فوتبال ایران و تیم ملی وجود دارد اما هیچ مشکلی را به رو نیاوردیم و همه سختی ها را تحمل کردیم و تنها خواسته ما فقط حمایت است.

گروه‌بندی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر به شرح زیر است:

گروه A: قطر، چین، تاجیکستان و لبنان

گروه B: استرالیا، ازبکستان، سوریه و هند

گروه C: ایران، امارات، هنگ‌کنگ و فلسطین

گروه D: ژاپن، اندونزی، عراق و ویتنام

گروه E: کره‌جنوبی، مالزی‌، اردن‌ و بحرین

گروه F: عربستان‌، تایلند، عمان و قرقیزستان

برنامه دیدارهای تیم ملی کشورمان در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به شرح زیر است (ساعت به وقت ایران):

ایران - فلسطین (۲۴ دی) ورزشگاه اجوکیشن سیتی / ساعت ۲۱ 

ایران - هنگ‌کنگ (۲۹ دی) ورزشگاه خلیفه / ساعت ۲۱ 

ایران - امارات (۳ بهمن) ورزشگاه اجوکیشن سیتی / ساعت ۱۸:۳۰

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha