اولین تمرین تیم ملی ایران در قطر؛ قلعه‌نویی هم پا به توپ شد

تهران- ایرنا- ملی‌پوشان فوتبال ایران پس از سفر به قطر نخستین تمرین خود را در دوحه برگزار کردند.

به گزارش دوشنبه‌شب ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران بعد از سفر به قطر امشب نخستین تمرین خود را در دوحه برگزار کرد. این تمرین در زمین اختصاصی تیم ملی فوتبال ایران در باشگاه الریان برگزار شد و ملی‌پوشان کشورمان از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به وقت محلی تحت نظر امیر قلعه‌نویی تمرین شادابی را برگزار کردند.

نکته جالب این تمرین، پا به توپ شدن قلعه‌نویی بود که در بخش ابتدایی تمرین پا به پای بازیکنان و در کنار آنها به تمرین پرداخت. پس از بخش‌های ابتدایی تمرین، بازیکنان به تمرین تاکتیکی مشغول شدند و سرمربی تیم ملی هم بارها نکات مورد نظر خود را به بازیکنان گوشزد کرد.

پیش از آغاز تمرین تیم ملی، قلعه‌نویی دقایقی در میانه زمین برای بازیکنان صحبت کرد. تیم ایران فردا در دیدار دوستانه خود از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت محلی پشت درهای بسته به مصاف تیم ملی اندونزی می‌رود.

تیم ملی فوتبال ایران در هجدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با تیم‌های هنک‌کنگ، امارات و فلسطین همگروه است. شاگردان امیر قلعه‌نویی در نخستین بازی خود روز یکشنبه ۲۴ دی و از ساعت ۲۱ به مصاف فلسطین خواهند رفت، آنها در دومین بازی جمعه ۲۹ دی و از ساعت ۲۱ رو در روی هنک کنگ قرار خواهند گرفت و سه‌شنبه ۳ بهمن در سومین و آخرین بازی مرحله گروهی از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به مصاف امارات خواهند رفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha