۱۸ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۳۶
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85348060
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار قرچک از مادر شهید میلاد حیدری تجلیل کرد

قرچک- ایرنا- فرماندار شهرستان قرچک از مادر شهید میلاد حیدری یکی از مدافعان حریم ولایت این شهرستان تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین فخاری روز دوشنبه در دیدار با مادر شهید مدافع حرم، میلاد حیدری اظهار داشت: شهدای مدافع حرم در دفاع از ارزش‌های اسلامی و حریم ولایت، با تقدیم جان خود ثابت کردند که تا پای جان در دفاع از حریم ولایت فقیه ثابت قدم هستند.

وی اظهار داشت: امروز راه شهدا، چراغ هدایت جامعه اسلامی در مقابله با تهدیدات و توطئه‌های دشمنان شده و اگر در این مسیر به درستی حرکت کنیم، هیچ تهدیدی نمی‌تواند مسیر انقلاب را منحرف کند.

وی تصریح کرد: شهدای ایران اسلامی، از شهدای انقلاب تا مدافعان حرم در راه اعتلای ارزش های اسلامی جان خود را فدا کردند و در این بین، شهدای مدافع حرم از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند که در عین جوانی، از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و اقتدار نصیب ایران اسلامی شود.

فرماندار قرچک از مادر شهید میلاد حیدری تجلیل کرد

به گزارش ایرنا، پاسدار شهید میلاد حیدری سحرگاه جمعه یازدهم فروردین ماه ۱۴۰۲ مصادف با نهم ماه مبارک رمضان در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حوالی دمشق به شهادت رسید.

وی از نیروهای فرماندهی سایبری سپاه، اصالتا اهل روستای وینسار شهرستان قروه استان کردستان بوده و ساکن شهرستان قرچک است. این پاسدار هنگام شهادت ۳۲ سال داشت و از وی ۲ فرزند ۶ و ۳ ساله به یادگار باقی مانده است.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha