سرمربی خاتون بم: بازی امروز برایم بسیار سخت بود

کرمان-ایرنا- سرمربی تیم لیگ برتری خاتون بم بعد از بازی با ملوان و برد پرگل این تیم گفت: بازی امروز با وجود غم از دست دادن ملیکا محمدی و بدون حضور ۲ بازیکن دیگر تیم زهرا خواجوی و بهناز طاهرخانی برایم بسیار سخت بود.

به گزارش ایرنا، مرضیه جعفری روز دوشنبه در حاشیه بازی این تیم با ملوان انزلی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: انرژی که ملیکا به من داد باعث شد وارد چمن بازی شوم و بتوانم حرف بزنم، حس می کردم ملیکا دوست دارد برنده این بازی تیم خاتون باشد.

وی افزود: انرژی ملیکا را کنار خودم احساس می کردم و بازیکنان تیم نیز تمام توان و تلاششان را برای این بازی گذاشتند.

سرمربی تیم خاتون بم عنوان کرد: با بازی بسیار خوب بازیکنان، مردم شهرم و روح ملیکای عزیز قطعا شاد خواهد بود.

وی در پاسخ به اینکه تیم خاتون بدون حضور سه بازیکن اصلی تیم چه برنامه ای دارد گفت: تیم خاتون از ابتدای فصل با کمبود بازیکن مواجه شده است اما در این بازی از بازیکنان ذخیره استفاده کردیم که آنان نیز بازی خوبی به نمایش گذاشتند.

جعفری بیان کرد: نیمکت بازی ما دیگر خالی است و باید ببینیم مدیرعامل تیم چه تصمیمی برای اضافه کردن بازیکن می‌گیرد.

داوری ضعیف بود

در ادامه ساناز سامی سرمربی تیم ملوان انزلی نیز ضمن تسلیت درگذشت نابهنگام ملیکا محمدی بازیکن ارزنده تیم ملی و خاتون بم گفت: بازی خوبی می توانست باشد به شرطی که اشتباه های داوری در بازی تأثیرگذار نمی شد؛ داوری ضعیف بود.

وی افزود: در دقیقه ۶ گل اول را به ثمر رساندیم ، کمک داور آفساید نگرفت و داور نیز سوت زد، نیمه بازی را به نشانه آغاز بازی نشان داد اما صدایی خارج از بازی آمد که گفت داور آفساید.

سرمربی تیم ملوان انزلی ادامه داد: داور با کمک خود مشورت کرد و گل ما را برگرداند و همین کار باعث شد روند بازی برعکس شود؛ بازیکنانم تمرکزشان را از دست دادند.

وی اظهارداشت: داوری اشتباه باعث شد که ما بازی را پنج بر صفر شکست بخوریم.

سامی اضافه کرد: بسیاری از توپ ها به نفع ما از زمین خارج می شد اما داور تحت فشار بازی توپ را به نفع تیم بم می گرفت.

به گزارش ایرنا آخرین و مهم‌ترین دیدار هفته هفتم لیگ برتر زنان، با برتری پنج بر صفر خاتون بم مقابل ملوان انزلی در ورزشگاه فجر بم درحالی به پایان رسید که نخستین بازی تیم خاتون بم بعد از درگذشت یار شماره ۱۸ آن به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha