خاتون بم با حال و هوای فراق ملیکا محمدی، پنج بر صفر ملوان انزلی را شکست داد

کرمان-ایرنا- آخرین و مهم‌ترین دیدار هفته هفتم لیگ برتر زنان، با برتری پنج بر صفر خاتون بم مقابل ملوان انزلی در ورزشگاه فجر بم درحالی به پایان رسید که نخستین بازی این تیم کرمانی بعد از درگذشت یار شماره ۱۸ آن به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روز دوشنبه در چارچوب مسابقات هفتمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران شاگردان مرضیه جعفری در تیم خاتون بم توانستند در ورزشگاه فجر بم با پیروزی برابر ملوان انزلی موقعیت خود را در صدر جدول تثبیت کنند.

زننده گل‌های تیم خاتون بم زهرا قنبری ۲ گل و مُنا حمودی، سارا دیدار و نگین زندی هر کدام یک گل بودند.

پنالتی تیم ملوان انزلی در نیمه دوم بازی که گل نشد .

در نیمه دوم شاگردان ساناز سامی در ملوان یک پنالتی را خراب کردند و به بیرون دروازه زدند.

در پایان هفته هفتم، خاتون بم با ۱۹ امتیاز صدرنشین لیگ برتر فوتبال زنان باقی ماند و تیم‌های شهرداری سیرجان و ملوان انزلی هردو با ۱۶ امتیاز در تعقیب خاتونِ صدرنشین هستند.

تنها تیم‌های بدون شکست لیگ تا این هفته از رقابت‌ها ۲ تیم خاتون بم و ملوان انزلی بودند که با این پیروزی خاتون بم توانست این عنوان را برای خود حفظ کند.

به گزارش ایرنا با توجه به مصدومیت ناشی از تصادف زهرا خواجوی دروازه‌بان اصلی تیم ملی و خاتون بم، مهدیه مولایی در قفس توری خاتون قرار گرفته بود.

بامداد روز یکشنبه سوم دی ماه بر اثر واژگونی خودروی تیبا در ورودی دوراهی بم(باغچمک) ملیکا محمودی جان خود را از دست داد و ۲ بازیکن دیگر زهرا خواجوی و بهناز طاهرخانی مصدوم شدند.

این نخستین بازی خاتون بعد از درگذشت ملیکا محمدی بود و به همین دلیل این مسابقه تحت تاثیر درگذشت تلخ شماره ۱۸ تیم ملی قرار داشت؛ در ابتدای بازی تمام بازیکنان با کاوری که عدد ۱۸ روی آن نوشته شده بود وارد زمین شدند.

خاتون بم با حال و هوای فراق ملیکا محمدی، پنج بر صفر ملوان انزلی را شکست داد

در بین تماشاگران این بازی دایی مرحومه ملکیا محمدی نیز حضور داشت و بازی را از ورزشگاه فجر دید.

تیم خاتون بم در هفته هشتم لیگ تاریخ ۲۳ دی ماه به مصاف پالایش گاز ایلام می رود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha