پایان یک آدم‌ربایی نافرجام در قائمشهر / عامل شرارت در نکا دستگیر شد

ساری - ایرنا - فرمانده انتظامی مازندران از رهایی گروگان از چنگال آدم‌ربایان در شهرستان قائمشهرخبر داد و گفت: آدم‌ربایان به دلیل اختلافات شخصی شهروندی را ربوده و متواری شده بودند که با تلاش و پیگیری ماموران فراجا ‌آدم‌ربایان دستگیر و فرد گروگان‌ گرفته شده در سلامت کامل آزاد شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی نیروی انتظامی مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: در پی گزارش یک فقره آدم‌ربایی در یکی از خیابان‌های قائمشهر، بلافاصله ماموران موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند و پیگیری برای رهایی گروگان آغاز شد.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی‌ اظهارات شاهدان عینی مشخص شد ۲ نفر با صورت‌های پوشیده، فردی را با تهدیدِ سلاح سوار یک دستگاه خودرو کرده و از محل متواری شدند که در بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد که آدم‌ربایان به دلیل یک سری اختلافات شخصی او را ربوده و متواری شدند.

فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری عاملان این اقدام شرارت‌آمیز آغاز کردند.

این مقام انتظامی مازندران بیان داشت: سرانجام با تلاش مستمر پلیس و تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته در کمتر از ۲ ساعت، گروگانگیران در یکی از جاده‌های استان شناسایی و عاملان اصلی این گروگانگیری هم طی یک عملیات غافلگیرانه پیش از هرگونه اقدامی دستگیر شدند و گروگان در سلامت کامل آزاد شد.

سردار مفخمی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مانند سوار کردن شخص یا اشخاصی به زور در یک خودرو، مشخصات خودرو و راننده را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

دستگیری عامل شرارت در نکا

فرمانده انتظامی شهرستان نکا نیز از دستگیری عامل چاقوکشی و شرارت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "قاسم عزیزی" درتشریح این خبر اظهار کرد: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری و چاقوکشی در حوزه کلانتری ۱۱ شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران این کلانتری قرار گرفت.

وی با بیان این‌که متهم پیش از حضور ماموران از محل متواری شده بود، افزود: با تحقیقات تخصصی و بررسی‌های به عمل آمده توسط پلیس، عامل چاقوکشی شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ عزیزی تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات شخصی اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا در پایان با بیان اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد و با هرگونه اقدامی که منجر به برهم زدن امنیت جامعه و شهروندان شود با جدیت برخورد می‌کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha