۱۸ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۲۴
کد خبرنگار: 782
کد خبر: 85347719
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تداوم حملات هوایی روسیه به مناطق مختلف اوکراین

تهران – ایرنا – مقامات اوکراینی از وقوع حملات هوایی روسیه در اوایل بامداد امروز(دوشنبه) به نقاط مختلف این کشور خبر دادند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، خبرگزاری رویترز با انتشار این خبر افزود: مقامات اوکراینی اعلام کردند که روسیه در اوایل وقت روز ۸ ژانویه (۱۸ دی ماه ۱۴۰۲) اقدام به شلیک موشک به سراسر اوکراین کرده است.

بنابراین گزارش، «اوله سینیهوبوف» (Oleh Synyehubov) فرماندار «خارکف» گفت که در شرق این شهر شاهد حداقل چهار حمله موشکی بوده است.

این گزارش می‌افزاید: مقامات منطقه «خملنیتسکی» (Khmelnytskyi) نیز از وقوع دست‌کم شش انفجار در این منطقه خبر دادند، اما جزئیات فوری درباره خسارات وارده ارائه نکردند.

سراسر اوکراین بامداد امروز در پی حملات روسیه به مدت سه ساعت در معرض خطر حمله هوایی قرار داشت.

درهمین حال رسانه‌های اوکراینی به نقل از وزارت کشور این کشور درمورد حملات هوایی بامداد امروز روسیه گزارش کردند که حداقل چهار منطقه این کشور امروز/دوشنبه هدف این حملات قرار گرفت.

«ایهور کلیمنکو» (Ihor Klymenko) وزیر کشور اوکراین در شبکه اجتماعی تلگرام دراین باره نوشت: روسیه صبح امروز (دوشنبه ) چهار منطقه اوکراین را با موشک مورد حمله قرار داد.

بنابراین گزارش، یک سخنگوی نیروهای مسلح اوکراین روز دوشنبه گفت که نیروهای روسیه در هفته گذشته نیز حدود ۱۲۵ حمله موشکی و بیش از ۴۰۰ حمله هوایی به اوکراین انجام داده‌اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha