رضایی: امیدوارم فدراسیون جانبازان و توان‌یابان به دست اهلش بیفتد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: امیدوارم وزارت ورزش، کمیته ملی پارالمپیک، پیشکسوتان جانبازان و توان‌یابان به اجماع برسند تا فدراسیون دست اهلش بیفتد.

به گزارش ایرنا، هادی رضایی امروز (دوشنبه) در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های پارآسیایی هانگژو که در برج میلاد برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای ورزش جانبازان و توان‌یابان جوایز مطرح نیست بلکه دیده شدن مهم است. اینکه مبلغ پاداش بالا و پایین است کاری ندارم و مهم این است که ورزش جانبازان و توان‌یابان دیده شود. شهردار قدم اول را برداشت و بقیه ارگان‌ها هم نگاهشان به همه رشته‌ها یکسان باشد چرا که به ورزشکاران انگیزه می‌دهد.

او در مورد برنامه تیم والیبال نشسته نیز گفت: پنج دعوت‌نامه داریم و جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد تا برای دیدارهای تدارکاتی و مسابقاتی که فدراسیون‌ جهانی قول داده در ایران برگزار شود، برنامه‌ریزی کنیم.

رضایی در مورد انتخابات فدراسیون جانبازان و توان‌یابان تصریح کرد: این مهم است که چه کسی مدیریت، فدراسیون جانبازان و توان‌یابان را به عنوان یک فدراسیون راهبردی، برعهده بگیرد. امیدوارم وزارت ورزش، کمیته ملی پارالمپیک و پیشکسوتان جانبازان و توان‌یابان به اجماع برسند تا فدراسیون دست اهلش بیفتد و تنها اسم نمی‌تواند فدراسیون را اداره کند.

او در پاسخ به این سوال که برای تعیین سرمربی تیم ملی والیبال در کمیته مشورتی دعوت شدید، بیان کرد: نه اصلا من بی‌گناه هستم. هشت نفری که آنجا هستند، تصمیم‌گیری می‌کنند. کسی بیاید که از ظرفیت والیبال استفاده شود. سرمربی نمی‌تواند به تنهایی کاری انجام بدهد. فدرسیون و کمیته ملی المپیک هم باید کمک کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha