۱۸ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۲۲
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85347567
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دبیر فدراسیون: کشتی ایران سال سختی را پیش رو دارد

زنجان - ایرنا - دبیر فدراسیون کشتی با بیان اینکه حضور کاروان کشتی ایران در مسابقات بین المللی به افزایش مدال‌ها و رنکینگ جهانی این رشته کمک می‌کند گفت: کشتی ایران سال سختی را پیش رو دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابراهیم مهربان روز دوشنبه در مجمع انتخاباتی و سالانه کشتی استان زنجان با تاکید بر اینکه سال گذشته ۶۶ مورد اعزام توسط فدراسیون کشتی انجام گرفته است افزود: امسال با توجه به شرایط اقتصادی، کشتی کشور در وضعیت حساسی قرار دارد.

دبیر فدراسیون کشتی بابیان اینکه هم اکنون اردوهای تیم ملی کشتی در خانه کشتی شهید سردار سلیمانی برگزار می شود، اظهار داشت:‌ با توجه به اینکه المپیک را پیش رو داریم همه نگاه‌ها و امیدها به این رشته ورزشی است.

وی ابراز امیدواری کرد: بدون دغدغه به اهداف ترسیم شده خود در این رشته ورزشی دست یافته و در کسب سهمیه ها موفق عمل کنیم.

مهربان، با بیان اینکه همدلی و وحدت از جمله مولفه‌های موفقیت در هر کاری است افزود: این مهم در هیات کشتی استان زنجان نمود بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه با ابقای رئیس هیات کشتی استان فعالیت ها و اقدامات بدون حاشیه پیش خواهد رفت اضافه کرد: امیدواریم طی چهار سال آینده با توسعه آموزش‌ها به ویژه در رده های مختلف سنی زمینه برای تربیت کشتی‌گیران زنجانی و حضور آنان در تیم‌های ملی بیش از پیش فراهم شود.

این مسوول ادامه داد: این هیات می‌تواند با بهره‌گیری از ظرفیت‌های ارگان‌های مختلف نظیر شهرداری در توسعه رو به رشد این رشته به ویژه در بُعد سخت‌افزاری موفق عمل کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز با بیان اینکه رای قاطعانه اعضا و ابقای رئیس هیات کشتی استان بیانگر وحدت و همدلی بین این مجموعه است ادامه داد: رییس هیات کارنامه قابل قبولی را ارائه کرده است.

جواد بازرگان افزود: بر این اساس می توان گفت تمامی شاخص‌ها در هیات کشتی زنجان رعایت شده است و در هر فضایی که همدلی و وحدت وجود داشته باشد خروجی آن مثبت خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha