شبکه سارقان منزل در کرمانشاه متلاشی شد

کرمانشاه - ایرنا - رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از شناسایی و متلاشی شدن اعضای یک شبکه حرفه‌ای از سارقان منزل در شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ علی کرمی با اعلام این خبر افزود: این شبکه سه نفره از سارقان منزل در کرمانشاه پس از دستگیری به ارتکاب ۱۷ فقره سرقت در مناطق مختلف این شهر اعتراف کرده اند.

وی ادامه داد: دستگیری اعضای این شبکه زمانی کلید خورد که چند مورد سرقت منزل در شهر کرمانشاه به وقوع پیوست که پس از آن رسیدگی به موضوع در دستور کار جدی پلیس آگاهی قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی استان اضافه کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ عضو باند شده و در عملیات هایی جداگانه آن ها را دستگیر کردند و تلاش برای دستگیری فرد مالخر نیز همچنان ادامه دارد.

دستگیری سارق اماکن خصوصی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه نیز اعلام کرد: یک سارق حرفه ای اماکن خصوصی با هوشیاری ماموران انتظامی کلانتری ۲۶ آزادگان در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ «علیرضا دلیری» افزود: پس از وقوع چند مورد سرقت در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی سارق حرفه ای شده و در عملیاتی وی را دستگیر کردند.

وی با بیان این که متهم در بازجویی ها به ۱۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی در نقاط مختلف شهر کرمانشاه اعتراف کرد، ادامه داد: این سارق حرفه ای پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha