۱۸ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۰۲
کد خبرنگار: 5300
کد خبر: 85347264
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مومنی: قهرمانی برای استقلال دشوار است/ با قلعه‌نویی می‌توانیم موفق شویم

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: قهرمانی برای استقلال در لیگ برتر دشوار است اما با جذب بازیکنان جدید دور از دسترس نیست.

به گزارش ایرنا، محمد مومنی امروز دوشنبه در حاشیه مراسم تجلیل از مدال آوران پاراآسیایی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: استقلال در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد و با توجه به اینکه صدر جدول را از آن خود کرده و بر مشکلات خود فائق آمده، پرچم استقلال بالاست. نکونام زحمات زیادی کشیده و قهرمانی در نیم فصل اول بزرگ‌ترین آورده‌ای است که برای هواداران استقلال داشته است.

وی افزود: قهرمانی در لیگ برتر کار بسیار سختی است و حتما مدیریت باشگاه و با توجه به اینکه علی آقامحمدی به هیات‌مدیره اضافه شده، می‌تواند نفرات جدیدی را به استخدام خود در بیاورد. نیم فصل دوم بسیار سخت است و تیم‌ها کاملا استقلال را آنالیز کردند و نتیجه‌گیری سخت است و اگر استقلال از نیروهای جدید استفاده کند و انگیزه متفاوتی ار در مستطیل سبز نشان دهد، قهرمانی دور از دسترس نیست.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره حضور تیم ملی در جام ملت های آسیا، خاطرنشان کرد: خوشحالم که سکان هدایت تیم ملی را مربی داخلی برعهده گرفته زیرا احساسات ایرانیان را بیشتر درک می‌کند و به مردم نگاه ویژه دارد و به پرچم اهمیت بیشتر می‌دهد. چون لژیونرهای داخلی و خارجی خوبی داریم، با تفکرات قلعه نویی در جام ملت‌ها به موفقیت دست می‌یابیم.

وی گفت: ما باید از مرحله مقدماتی با توجه به ایده‌ها و افکار قلعه‌نویی به سلامت عبور کنیم و تیم ملی فوتبال در مراحل بالاتر به تیم‌های مدعی‌تر و سخت‌تر می‌خورد. باید نگاه ویژه‌ای به بازی‌ها به ویژه دیدار با کره جنوبی داشته باشیم. سنگ بزرگی است اما شناخت کافی از کره جنوبی داریم و با توجه به اینکه طارمی و آزمون و جهانبخش وزنه‌های خوبی برای تیم ملی هستند، می‌توانیم به سلامت از آن بازی هم عبور کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha