عذرخواهی هادیانفر از مردم/ به اندازه شایستگی مردم تلاش نکردیم

تهران - ایرنا - فرمانده پلیس راهور فراجا گفت: با وجود تمامی تلاش‌ها در حوزه مسئولیت ریاست راهور، باید اعتراف کرد به اندازه شایستگی مردم تلاش نکردیم و تمام قد از آنان عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سردار سیدکمال هادیانفر روز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه روسای پلیس راهور فراجا ضمن تسلیت حادثه تروریستی کرمان و سالگرد شهادت سرلشکر حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: افتخار می کنم به عنوان سرباز ولایت به نظام جمهوری اسلامی و مردم خدمتگزار بودم.

وی خدمت در حوزه راهور را سخت‌ترین و پیچیده‌ترین کار در میان مجموعه انتظامی دانست و افزود: دغدغه ما جان مردم بود و هرکجا از دستگاهی انتقاد کردیم و از خودروهای فرسوده خرده گرفتیم برای مردم بود و هیچ موضوع شخصی در آن نبود.

رئیس پلیس سابق راهور فراجا اظهار داشت: پلیس راهور گام‌های خوبی در حوزه هوش مصنوعی برداشته که امیدواریم این مسئله بر زندگی و امنیت و جان مردم اثرگذار باشد و مطمئن هستیم هوش مصنوعی آینده مدیریت در تمامی حوزه‌ها به خصوص ترافیک است.

سردار هادیانفر تاکید کرد: طی پنج سال با وجود تمامی تلاش‌ها باید گفت در شأن و لیاقت مردم و کارکنان فراجا تلاش نکردیم.

ابر پروژه «طراحی حکمرانی راه» اجرا می‌شود

رییس پلیس راهور فراجا بر استفاده از مراکز دانشگاهی در حوزه ترافیک تاکید کرد و گفت: ابر پروژه «طراحی حکمرانی راه» به زودی اجرایی خواهد شد.

سردار سیدتیمور حسینی در مراسم تکریم و معارفه رییس پلیس راهور فراجا اظهار داشت: ناچار هستیم الگوهای مدیریت خود را بر اساس اقتضای زمان تعیین و اجرایی کنیم.

وی اضافه کرد: طرح حکمرانی راه ورود به حوزه ترافیکی مردم برای مردم است و یکی از شاخصه‌های این  حکمرانی، سند معماری نوین فراجا خواهد بود. 

رییس پلیس راهور فراجا افزود: امروز هیچ حوزه‌ای نمی‌تواند به صورت جزیره‌ای و بخشی به موفقیت برسد و بر اساس تاکید فرماندهی کل و رهبر معظم انقلاب باید همه دستگاه‌ها در موزه ترافیکی وارد میدان شوند. 

سردار حسینی اظهار داشت: هسته‌های اندیشه ورزی در حوزه ترافیک باید با همراهی دانشگاه‌ها تقویت شود و تحلیل‌های عمیقی در حوزه ترافیک داشته باشیم. 

به گفته وی، امروز موضوع خسارت حوادث ترافیکی تنها ظاهر مسئله است و باید میزان خسارات مسائل ترافیکی را به طور عمیق توسط پژوهشگران و متخصصان دانشگاهی به خصوص اقتصاددانان تحلیل شود.

به گزارش ایرنا، آیین تکریم سردار سیدکمال هادیانفر فرمانده پیشین پلیس راهنمایی و رانندگی و معارفه سیدتیمور حسینی فرمانده جدید راهور روز سه شنبه برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha