اسدی: مردم و بازیکنان در کنار هم هستند؛ امیدواریم نتایج خوبی بگیریم

تهران - ایرنا- مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه هواداران فوتبال در جزیره کیش حمایت خوبی از تیم ملی داشتند،‌ گفت: آنها نشان دادند که مردم و بازیکنان کنار هم هستنند و امیدواریم با نتایجی که در قطر رقم می‌زنیم، دل آنها را شاد کنیم.

به گزارش یکشنبه شب ایرنا، رضا اسدی در حاشیه تمرین تیم ملی در جزیره کیش و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: خوشحالم که در این اردو و در جمع ملی‌پوشان حضور دارم. اردوی خیلی خوبی را سپری کردیم و به هماهنگی نسبی رسیده‌ایم.

وی ادامه داد: فردا عازم قطر هستیم و امیدوارم شرایط خوبی را در آنجا داشته باشیم تا بتوانیم نتایج دلخواه را بگیریم. در جزیره کیش همه چیز خوب بود، محل استراحت، هتل و محل تمرین‌ در شرایط خوبی بود و امیدواریم با نتایج قابل قبول همراه باشد.

این ملی پوش فوتبال کشورمان در واکنش به این سئوال که چقدر امیدوار است تا درخشش در لیگ برتر را در تیم ملی هم داشته باشد، گفت: این موضوع تنها به من خلاصه نمی‌شود و همه بازیکنان به دنبال آن هستند. همه، تمام توان و تلاش‌شان را می‌گذاریم تا تیم ملی بهترین نتیجه را بگیرد.

وی در مورد حمایت هواداران از تیم ملی، گفت: در کیش حمایت بسیار خوبی از تیم ملی شد. امیدوارم با حمایت‌ این عزیزان و هواداران فوتبال و دعای خیرشان در این دوره از رقابت‌های جام‌ ملت‌های آسیا نتایج درخشانی بگیریم.

مهاجم تیم ملی فوتبال در مورد شرایط خود در خط حمله تیم ملی فوتبال، تاکید کرد: حدود یکسال است که در پست مهاجم بازی می‌کنم و بیشتر در فاز هجومی به میدان رفته‌ام. این فرصتی است که به من داده شده و تمام تلاشم را خواهم کرد تا جواب لطف و اعتماد امیر قلعه‌نویی را بدهم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha