۱۷ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۱۶
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85346891
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

یمن: عملیات علیه رژیم اشغالگر را ادامه می‌دهیم

تهران-ایرنا- عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در سخنانی بر تداوم عملیات ارتش کشورش علیه رژیم صهیونیستی در دریای سرخ و سرزمین‌های اشغالی تاکید کرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، علی القحوم عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفت‌وگو با شبکه المیادین اظهار داشت: برای تایید اجماع بزرگ ملی یمنی‌ها در حمایت از مساله فلسطین از دفتر جنبش حماس در صنعا بازدید کردیم.

وی گفت: به عملیات‌های‌ خود برای حمله به «اسرائیل» در اراضی فلسطین ادامه می‌دهیم. عملیات یمن در دریای سرخ ادامه دارد و باوجود تهدیدها و اقدامات خصمانه آمریکا، انگلیس و اسرائیل به سمت جلو پیش خواهد رفت.

القحوم در بخش دیگری از اظهاراتش افزود: شهادت شیخ صالح العاروری نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را تسلیت گفتیم و تأکید کردیم که با فلسطین هستیم و امروز خون‌ ملت یمن و فلسطین یکی شده است. یمن به مواضع خود در حمایت از مقاومت فلسطین ادامه خواهد داد زیرا که فلسطین قطب نمای امت است.

وی خاطرنشان کرد: ما برای همه گزینه‌ها آماده هستیم و بدون توجه به تهدیدات آمریکا، عملیات ما سر جای خود است و ادامه خواهد داشت.

این مقام یمنی ادامه داد: آمریکایی‌ها باید بفهمند که نه در دریای سرخ و نه در هیچ کجا نخواهند توانست از «اسرائیل» محافظت کنند.

به گزارش ایرنا، آمریکا مدعی است که ائتلافی دریایی برای مقابله با عملیات ارتش یمن در دریایی سرخ ایجاد کرده است اما فرانسه، اسپانیا و ایتالیا با تایید خروج خود از این ائتلاف، از تحویل کشتی‌های جنگی خود به فرماندهی ایالات متحده خودداری کرده‌اند.

ارتش یمن طی هفته‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha