درویش: تا آخر هفته سرمربی جدید پرسپولیس مشخص می‌شود/ بهتر است تاج در مورد جاعلان صحبت کند

تهران- ایرنا- مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: تا انتهای هفته وضعیت سرمربی جدید تیم مشخص خواهد شد.

به گزارش ایرنا، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یحیی گل‌محمدی روی تصمیم خود برای جدایی بسیار مصر بود از این رو ما با جدایی وی موافقت کردیم و با معاون حقوقی هماهنگ کردیم تا بررسی‌های لازم صورت بگیرد تا توافق برای جدایی او حاصل شود.

وی افزود: من نگفتم حال گل‌محمدی خوب نیست. گفتم شرایط به گونه‌ای نیست که گل‌محمدی بتواند به همکاری خود ادامه دهد. او از شرایط موجود در فوتبال ایران گله‌مند بود و گفت یک روز سقف هست یک روز سقف را برمی‌دارند، یک روز امتیاز کم می‌کنند و یک روز بر می‌گردانند. از نظر او شرایط فوتبال ایران سالم و درست نیست و آن را ورزشی نمی‌داند. او گنجینه پرسپولیس است اما با این وجود اعلام کرد نمی‌تواند به کار خود ادامه دهد.

مدیرعامل پرسپولیس اظهار داشت: امروز برای ما مسجل شد که گل‌محمدی روی تصمیم خود مصر است. ما از دو روز قبل با توجه به جدایی احتمالی او ١٠ گزینه را برای جانشینی وی انتخاب کردیم و از آنها برنامه خواستیم. بعد از بررسی کمیته فنی و شرایط هر گزینه آن شخصی انتخاب خواهد شد که به تفکرات ما بخورد و بتواند پرسپولیس را به قهرمانی برساند. ان‌شاءالله تا انتهای هفته وضعیت سرمربی مشخص خواهد شد. در خصوص بازیکنان نیز باید اعلام کنم ابتدا باید سرمربی مشخص شود تا با نظر وی، بازیکنان مدنظر جذب شوند.

درویش در واکنش به این سوال که آیا قانون سقف قرارداد در قرارداد سرمربی جدید لحاظ خواهد شد یا نه، گفت: متاسفانه همه قوانین را رد می‌کنند و مصون هستند اما پرسپولیس نه. ما تلاش می‌کنیم تا قوانین را رعایت کنیم تا باشگاه و هواداران متضرر نشوند. مربی‌ای را انتخاب می‌کنیم که توان پرداختی به او را داشته باشیم تا مشکلی رخ ندهد.

وی در مورد مالیات برانکو ایوانکوویچ اظهار داشت : اصل پول چند ماه پیش پرداخت شده و تنها جریمه آن مانده که در تلاشیم مثل چند پرونده دیگر آن را حل کنیم و با مساعدت مسئولین بخشودگی را بگیریم.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد بازگشت لوکادیا نیز عنوان کرد: سوالی که به وجود می‌آید این است که ما چرا باید به سراغ بازیکنی برویم که در یکی از حساس‌ترین مقاطع فصل ما را تنها گذاشت و تیم را دچار مشکل کرد، برویم؟ اما به خواسته هواداران باز با او صحبت کردیم و چندین بار با مدیربرنامه او گفت‌وگو داشتیم که به نتیجه نرسید. در هر صورت. ما سخت به دنبال شکایت خود از او هستیم تا حق باشگاه و هواداران ضایع نشود.

درویش در واکنش به صحبت‌های مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص خودش گفت: فعلا بهتر است او در مورد جاعلان که دوستان او هستند صحبت کند. این حرف‌ها فقط حاشیه است و ما به آن توجه نمی‌کنیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha