۱۷ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۱۶
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85346429
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت دمای ۵ درجه در "جم" بوشهر

۱۷ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۱۶
کد خبر: 85346429
ثبت دمای ۵ درجه در "جم"  بوشهر

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت:در۲۴ ساعت گذشته شهر "جم" و منطقه بهرگان (دیلم) به ترتیب با پنج و هشت و شهرهای "اهرم، برازجان، خورموج و عسلویه "با ۱۰ درجه سانتیگراد کمترین دما را در استان بوشهر تجربه کردند .

" پیام مساعدی " روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه در مدت یادشده بیشترین دما به میزان ۲۷ درجه سانتیگراد در عسلویه ثبت شد اظهار کرد: با تداوم وزش بادهای شمالی، روند کاهشی دما در این استان تا چهارشنبه هفته جاری ادامه دارد.

وی بیان کرد: با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی وزش باد شدید شمال غربی و در پی آن تلاطم دریا تا اواخر وقت امروز ادامه دارد.

مساعدی تصریح کرد: از روز دوشنبه تا چهارشنبه برای استان بوشهر شرایط جوی آرامی پیش‌بینی می‌شود و طی این مدت غبار محلی، مه صبحگاهی و در برخی ساعت‌ها وزش ملایم باد از پدیده‌های مورد انتظار برای این استان است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به سبب وزش بادهای شدید جنوبی سواحل و فراساحل شمالی و مرکزی استان متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، طی ساعاتی وزش باد و فردا در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

مساعدی اظهار کرد: در مدت یاد شده جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا غربی، با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت، امروز در سواحل شمالی ۱۰ تا ۴۰ و در سواحل مرکزی و جنوبی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در مناطق شمالی استان ۶۰ تا ۱۲۰ و در مناطق مرکزی و جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتی‌متر و از بامداد فردا در همه مناطق ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول ۰۰:۳۰، مد اول ساعت ۰۵:۲۰، جزر دوم ساعت ۰۸:۲۰ و مد دوم دریا ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha