انتقام بزرگ نابودی صهیونیسم جهانی و آزادی قدس است

تهران- ایرنا- جبهه تحول‌خواهان انقلابی، انتقام بزرگ را نابودی صهیونیسم جهانی و آزادی قدس شریف خواند و اعلام کرد: صهیونیست‌ها مزدوران تروریست خود را به میان جمعیت مردم دوستدار سردار دلها فرستادند تا با جنایتی کور، از خون مادران، کودکان و بیگناهان، دستاوردسازی کنند.

به گزارش حوزه احزاب ایرنا، جبهه تحول‌خواهان انقلابی در واکنش به فاجعه تروریستی کرمان با صدور بیانیه‌ای اظهار داشت: دستان جنایتکار دشمنان مردم ایران، در ادامه ترور شهید سید رضی موسوی در دمشق و شیخ صالح‌العاروری در بیروت، این بار به خون مظلومان و دلدادگان راه شهید مقاومت، سردار قاسم سلیمانی در کرمان آغشته شد.

این بیانیه عنوان کرد: صهیونیست‌ها که با حمایت همه جانبه آمریکا هنوز نتوانسته‌اند به رؤیای خام نابودی و کوچاندن مردم غزه و از بین بردن جنبش مقاومت اسلامی (حماس) دست یابند، مزدوران تروریست خود را به میان جمعیت مردم دوستدار سردار دلها فرستادند تا با جنایتی کور، از خون مادران و کودکان و بیگناهان، دستاوردسازی کنند.

جبهه تحول‌خواهان انقلابی افزود: سرویس‌های جاسوسی که طی یک سال گذشته تمام توان خود را برای براندازی نظام مردمی جمهوری اسلامی ایران به کار بستند، اکنون از شدت خشم و حیرت، تحمل خود را در برابر پدیده پرتکرار وحدت ملی ایرانیان حول محور سردار شهید و پیروز میدان‌های مقاومت از دست داده‌اند، با کمک عوامل دست‌ساز خود نظیر تروریست‌های داعش، دست به عملیات تروریستی بی‌هدف در میان مردم می‌زنند.

این بیانیه تصریح کرد: مسئولیت مستقیم اقدامات تروریستی چند سال اخیر در ایران به خصوص از حیث آمریت، با آمریکا و اسرائیل است حتی اگر بخواهند با بیانیه محل تأمل داعش ـ که خود آفریننده آنند ـ شانه از زیر بار مسئولیت خون‌های به ناحق ریخته شده، بیرون بکشند.

جبهه تحول‌خواهان انقلابی در ادامه بیانیه افزود: این جبهه انقلابی که بسیاری از اعضای آن، ایثارگران و جانبازان میدان جهاد و شهادت بوده اند، با تسلیت به مردم ایران به خصوص خانواده‌های داغدار شهدای این حادثه دردناک و آرزوی بازگشت سلامتی برای مجروحان، از مسئولان امنیتی و نظامی می‌خواهد فرمان صریح رهبر معظم انقلاب مبنی بر سرکوب و مجازات عادلانه آمران و عاملان این جنایت را با هوشمندی و قاطعیت به نحوی اجرا کنند که دستگاه محاسباتی دشمن برهم خورده و غافل‌گیر و پشیمان شوند.

این بیانیه خاطرنشان کرد: دل‌های مردم ایران، هنوز داغدار غم از دست دادن مردی است که مجاهدتش، پیام‌آور امنیت، پیشرفت و اقتدار ملی بود. دل‌ها هنوز به دنبال انتقامی است که بتواند اندکی از این داغ را مرهمی بگذارد. هر اقدامی علیه جانیان و ظالمان و حامیان آنها علیه مردم مظلوم ایران، فلسطین و دیگر کشورهای تحت ظلم آنان با استقبال ملت‌های منطقه مواجه می‌شود اما انتقام بزرگ چیزی جز نابودی صهیونیسم جهانی و آزادی قدس شریف نخواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha