۱۷ دی ۱۴۰۲، ۶:۵۵
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85346058
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

ساخت بوستان های تخصصی در کرج کلید خورد

۱۷ دی ۱۴۰۲، ۶:۵۵
کد خبر: 85346058
ساخت بوستان های تخصصی در کرج کلید خورد

کرج – ایرنا- رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج اعلام کرد: احداث بوستان های تفریحی و تخصصی یا موضوعی در برنامه کاری مدیریت شهری کرج قرار گرفت.

"علیرضا عاقلی " روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یکی از برنامه های مدیریت شهری ایجاد مکان های تفرجگاهی برای گروه های خاص اجتماعی است تا بتوان به مطالبات اجتماعی پاسخ داد.

وی ادامه داد: بر همین اساس ساخت بوستان های کودک و مادر ، کوهنوردان ، ورزشکاران ، بانوان ، سالمندان و سایر گروه ها در مدیریت شهری کرج برنامه ریزی شده است.

عاقلی گفت : طبق برنامه ریزی برای هر گروه خاص ، امکانات و تجهیزات متناسب با آن گروه در بوستان های تخصصی تامین می شود.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج اظهار کرد: تلاش ها بر این است تا برای هنرمندان و سایر گروه ها به فراخور امکانات و فضای تفرجگاهی در این کلانشهر بوستان احداث شود.

وی ادامه داد: اکنون تعدادی بوستان ویژه سالمندان ، بانوان و ورزشکاران در کرج فعال هستند که با استقبال گروه های هدف همراه شده است.

رییس سازمان سیما ، منظر و فشای سبز شهرداری کرج با اشاره به محدودیت منابع آبی گفت : تاکنون ۸۰ درصد فضای سبز این کلانشهر زیر پوشش آبیاری پسابی قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: تا سال آینده تمام فضاهای سبز کرج زیر پوشش آبیاری پسابی قرار می گیرد.

کلانشهر کرج حدود ۳۰۰ بوستان بزرگ ، متوسط و کوچک دارد و مساحت فضای سبز این کلانشهر بیش از ۲ هزارو ۵۰۰ هکتار برآورد شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha