مصطفی هاشمی: ذوب آهن باشگاه بزرگ،با هویت و با قدمت زیاد است

اصفهان-ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: ذوب آهن باشگاه بزرگ، با هویت و با قدمت زیاد است و این سابقه درخشان، به این تیم اعتبار می‌دهد و مثل یک نیروی نامریی قدرت تیم را افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مصطفی هاشمی شامگاه شنبه پس از کسب پیروزی در خانه ذوب آهن در جمع خبرنگاران افزود: ذوب آهن یک باشگاه بزرگ و با هویت و با قدمت زیاد است که همین موضوع به این تیم کمک زیادی می‌کند.

وی با بیان اینکه قدمت و هویت این باشگاه مثل یک نیروی نامریی به این تیم اعتبار می‌دهد، گفت: ذوب آهن در دیدار امروز فراتر از تصورات من بود ونسبت به بازی قبل با ما هم خیلی خوب بازی کردند این بازی خود باعث شد تیم ما دچار چالش شود و در مقطعی از بازی یازده امتیاز عقب بماند.

سرمربی شهرداری گرگان تصریح کرد: بازیکنان تیم ما با تعهد زیادی که دارند فقط برای بُرد تیم بازی می‌کنند و در این بُرد نقش بازیکنان پررنگ بود. البته من جزو مربیانی نیستم که بگویم با تاکتیک خاصی برنامه بازی را عوض کردم و از خود تعریف کنم به نظرم این موضوعات را آدم‌های ضعیف عنوان می‌کنند.

وی گفت: پس از آن که تیم ما در در کوارتر دوم ۱۱ امتیاز عقب افتاد، بازیکنان تلاش کردند و نتیجه تلاششان را گرفتند و من تنها نقش یک بیننده را داشتم.

به گزارش ایرنا، هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال مردان، شامگاه شنبه با برگزاری دیدار ۲ تیم مدعی و صدرنشین «شهرداری گرگان» و «ذوب‌آهن اصفهان» در ورزشگاه ملت اصفهان برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری ۷۸ بر ۷۲ به سود میزبان به پایان رسید.

شهرداری گرگان در پایان این بازی با ۱۲ پیروزی، یک شکست و ۲۵ امتیاز به صدرنشینی در لیگ برتر بسکتبال مردان ایران ادامه داد و ذوب‌آهن نیز با ۱۱ پیروزی، ۲ شکست و ۲۴ امتیاز در جایگاه دوم، باقی ماند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha