حدادی: مشکل آسیب‌دیدگی حل شد/ باید به شرایط مسابقه برگردم

تهران- ایرنا- ستاره سابق تیم ملی بسکتبال ایران گفت: آخرین تصویربرداری(MIR) نشان می‌دهد که مشکلی از بابت مصدومیت ندارم اما باید به شرایط مسابقه برگردم.

به گزارش شامگاه شنبه ایرنا، احسان حدادی که به‌تازگی به تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان پیوسته است، اظهار کرد: با چند تیم لیگ برتری در حال مذاکره بودم اما در نهایت با تیم شهر خودم به توافق رسیدم و از بابت انتقالم به آبادان خوشحالم.

وی ادامه داد: با توجه به قوانین لیگ بسکتبال، در نیم فصل امکان اضافه شدن من به این تیم وجود داشت و این امر در نهایت محقق شد. البته آسیب‌دیدگی داشتم و خواستم کمی صبر کنم تا شرایط مشخص شود. در چند روز گذشته MIR گرفتم و خوشبختانه مشکلی نبود و این انتقال به سرانجام رسید.

ستاره سابق تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: از اینکه به شهرم بازگشتم خیلی خوشحالم. از حضور در آبادان خاطرات بسیار خوبی دارم و امیدوارم این خاطرات تکرار شود. لیگ امسال هم نشان داده که از پویایی و کیفیت بالایی برخوردار است و بدون شک کار سختی در ادامه راه خواهیم داشت اما تیم ما هم تیم خوبی است و شرایط خوبی دارد و به جز ۲ مسابقه، در سایر دیدارها عملکرد خوبی داشتیم.

حدادی در مورد حضور بازیکنان خارجی در لیگ برتر بسکتبال ایران اضافه کرد: لیگ امسال متفاوت است و این تفاوت‌ها را می‌بینیم. تیم‌های لیگ برتری بازیکنان خارجی خوبی را به خدمت گرفتند و این سطح لیگ را بالا می‌برد،. امیدوارم بتوانم به تیم جدیدم کمک کنم، هر چند در شرایط مسابقه نیستم اما تلاشم را خواهیم کرد تا در این راه و با کمک سایر بازیکنان به اهدافی که ترسیم کرده‌ایم، دست یابیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha