"فاطمه دهقان" دومین بانوی اهل خراسان رضوی در حادثه تروریستی کرمان به شهادت رسید

مشهد- ایرنا- مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت:فاطمه دهقان دختر شهید "مریم قوچانی غروی" از شهدای حمله تروریستی کرمان دقایقی قبل به مادر شهیدش پیوست.

حجت الاسلام مهدی حسن زاده نامقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مشهد افزود: هم اکنون پیکر مادر این شهید در مشهد در حال تشییع است که خبر به شهادت رسیدن شهید "فاطمه دهقان"بر اثر شدت جراحات ناشی از انفجار تروریستی در مزار حاج قاسم سلیمانی به دستمان رسید.

به گزارش ایرنا شهید فاطمه دهقان از زمان مجروح شدن بیهوش و در بخش مراقبتهای ویژه یکی از بیمارستانهای کرمان بستری بود.

شهید فاطمه دهقان فرزند غلامحسین دهقان برادر بزرگ محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور است که به هنگام شهادت ۳۶ سال سن داشت و دختر یک و نیم ساله وی نیز در این حادثه مجروح شده که تحت عمل جراحی قرار گرفته است و وضعیت با ثباتی دارد و هم اکنون در یکی از بیمارستانهای کرمان بستری است.

انفجارهای تروریستی کرمان ۹۱ شهید داشته است؛ ۲۸۴ نفر نیز در مجموع مجروح شدند که تاکنون عمده آنان از بیمارستان مرخص شده اند و تنها ۱۰۲ نفر در بیمارستان ها تحت درمان هستند.

گروه تروریستی داعش مسوولیت این انفجارهای انتحاری را برعهده گرفته و این درحالی است که مسوولان از دستگیری عوامل مرتبط با این جنایت در کرمان و چند استان دیگر خبر داده اند.

تروریست های کوردل عصر روز چهارشنبه هفته گذشته همزمان با مراسم چهارمین سالگرد سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، در جمع زائرانی که پیاده به سمت گلزار شهدای این شهر در حرکت بودند انفجار تروریستی انجام دادند و زنان، مردان و حتی خردسالان را به خاک و خون کشیدند. چند دقیقه پس از انفجار نخست، انفجار دوم انجام شد، انفجاری که به گفته مسوولان حاوی ساچمه های فراوان بود و همین نکته سبب افزایش شمار شهیدان شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha