۱۶ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۲۷
کد خبرنگار: 909
کد خبر: 85345613
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

دانشگاهیان اصفهان، جنایت تروریستی کرمان را محکوم کردند

اصفهان - ایرنا - جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه‌های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان روز شنبه، جنایت تروریستی کرمان را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا، مراسم محکومیت عملیات تروریستی کرمان و بزرگداشت شهدای این رویداد، امروز با حضور دانشگاهیان در کنار مزار شهدای گُمنام(حرم‌الشهدا) دانشگاه اصفهان برگزار شد.

جمعی از دانشجویان، استادان و همچنین کارکنان دانشگاه‌ها در این مراسم که با اقامه نماز ظهر و عصر همراه بود، شعارهایی علیه عاملان این جنایت سر دادند و برخورد شدید با عوامل عملیات تروریستی کرمان را خواستار شدند.

پیش از این نیز برخی از دانشگاه‌های استان اصفهان با صدور بیانیه، جنایت تروریستی در مسیر گُلزار شهدای کرمان را محکوم و به مقام والای شهیدان این حادثه ادای احترام کردند.

هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بیانیه خود تصریح کرد:«جنایت هولناک و کوردلانه گلزار شهدای کرمان ثابت کرد که سیره و مکتب والا و انسان‌ساز حاج قاسم هیچگاه خاموش شدنی نیست و خونخواری دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی نمی‌تواند مردم ولایتمدار این سرزمین را در ایثار، جانفشانی و دفاع از آرمان‌های رفیع انقلاب اسلامی و راه شهیدان بازدارد و به اذن‌الله پاسخ کوبنده و انتقام سختی در انتظار مُسببان و عاملان این جنایت بزرگ خواهد بود».

هیات‌ رییسه دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در بیانیه خود تاکید کرد:«حمله تروریستی، تلخ و غیرانسانی به مردم و زائران گلزار شهدا در کرمان با نمایش تصویری از حقارت و کینه‌ورزی صهیونیست‌ها به جهان‌، به خوبی نشان داد که دشمنان ایران، هدفی جز نابودی این کشور سربلند را دنبال نمی‌کنند».

به گزارش ایرنا، ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه عصر روز چهارشنبه ۱۳ دی در یک عملیات تروریستی در گُلزار شهدای کرمان و مسیر زائران سردار سلیمانی، ۲ انفجار رُخ داد که بدنبال آن، تعدادی از هموطنان شهید و مصدوم شدند.

بر اساس آخرین اطلاعات، انفجارهای تروریستی کرمان ۹۱ شهید و ۲۸۴ مجروح به همراه داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha