حضور ۱۰ فرنگی‌کار خوزستانی در اردوی تیم ملی بزرگسالان/ اعزام ۲ کشتی‌گیر خوزستانی به کرواسی

اهواز - ایرنا - رییس هیات کشتی خوزستان گفت: ۱۰ کشتی‌گیر خوزستانی با تصمیم کادر فنی، به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان فراخوانده شدند.

رمضان جمالپور روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: در وزن ۵۵ کیلوگرم "پویا دادمرز" و "محمد حسینوند"، در وزن ۶۰ کیلوگرم "مهدی محسن‌نژاد" و در وزن ۶۳ کیلوگرم نیز "ایمان محمدی" در این اردو حضور دارند.

وی افزود: در وزن ۷۲ کیلوگرم "محمد الیاسی"، در وزن ۷۷ کیلوگرم "امین کاویانی نژاد"، در وزن ۸۲ کیلوگرم "رسول گرمسیری"، در وزن ۸۷ کیلوگرم "محمدهادی صیدی" و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم "امین میرزازاده" و "پارسا نظری" دیگر خوزستانی‌های حاضر در این اردو هستند.

جمالپور با بیان اینکه این اردو به منظور حضور قدرتمند تیم ایران در مسابقات آسیایی و جهانی است گفت: خوشبختانه در سال جاری عملکرد کشتی گیران استان خوب و بهتر از سال های قبل بود.

اعزام ۲ کشتی‌گیر خوزستانی به مسابقات رنکینگ‌دار کرواسی

وی در ادامه به حضور ۲ کشتی‌گیر خوزستانی در رقابت‌های کشتی اوپن و رنکینگ‌دار زاگرب کراوسی اشاره کرد و افزود: این رقابت‌ها به عنوان یکی از چرخه‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در روزهای ۲۲ تا ۲۴ دی‌ماه برگزار خواهد شد.

رییس هیات کشتی خوزستان گفت: برگزاری رقابت‌های مختلف کشتی و دوره‌های آموزش مربی‌گری و داوری در استان باعث شده تا تنور این رشته همچنان گرم بماند. امیدواریم که کشتی گیران استان در رقابت‌های پیش رو و به ویژه المپیک نمایش خیره کننده‌ای داشته و دل مردم ایران را بار دیگر شاد کنند.

بر اساس این گزارش اردوی تیم ملی بزرگسالان از ۲۶ دی ماه تا پنج بهمن‌ماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار خواهد شد.

بیش از ۱۰ هزار خوزستانی در رشته کشتی فعالیت کرده و استان خوزستان قطب اصلی کشتی فرنگی در کشور محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha