کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند اقدامات عملیاتی جدی است

بندرعباس - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، کاهش آسیب‌های اجتماعی را مطالبه جدی رهبرمعظم انقلاب دانست و گفت: آسیب‌های اجتماعی معضل جدی در استان بوده، که پیشگیری و کاهش آن نیازمند برنامه‌ریزی و اقدامات عملیاتی از سوی دستگاه‌های اجرایی است.

به گزارش ایرنا، احسان کامرانی روز شنبه در نشست شورای اجتماعی استان هرمزگان افزود: در این راستا باتوجه به اهمیت موضوع آسیب‌های اجتماعی، سازمان امور اجتماعی در کشور تشکیل شد و اعتبارات مناسبی از سوی این سازمان به دستگاه‌های اجرایی به منظور برنامه‌ریزی برای کاهش آسیب‌ها در استان، تخصیص یافت.

وی بیان کرد: هزینه اعتبارات آسیب‌های اجتماعی باید در محل خود، ارائه گزارش اقدامات در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی و برنامه‌ریزی برای جذب کامل اعتبارات و جلوگیری از بازگشت منابع اختصاصی به صورت جدی در دستورکار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

معاون استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه برای پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی، نیازمند برنامه‌ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت هستیم، اظهار کرد: این اعتبارات متعلق به تمام شهرستان‌های هرمزگان است و باید فرمانداران این مهم را از دستگاه‌های اجرایی مطالبه کنند.

وی در همین خصوص گفت: دستگاه‌های اجرایی اعتباراتی که از سوی سازمان امور اجتماعی کشور دریافت می‌کنند به طور حتم در محل خود آسیب‌های اجتماعی هزینه کنند تا شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان باشیم.

کامرانی در ادامه خاطرنشان کرد: تشکیل سازمان امور اجتماعی در کشور موجب شده تا برنامه‌ها در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی انسجام مناسبی پیدا کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha