۱۵ دی ۱۴۰۲، ۱۹:۵۰
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85344700
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

القسام خطاب به خانواده اسرای صهیونیست: به نتانیاهو اعتماد نکنید + فیلم

تهران – ایرنا – گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس با انتشار یک ویدئو خطاب به خانواده اسرای صهیونیست نزد مقاومت در غزه، از آنها خواست به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم اعتماد نکنند.

به گزارش ایرنا به نقل از العربی ۲۱، در این ویدئو آمده است: نتانیاهو می خواهد که خانواده های اسرا مانند وی داغدار شوند.

یوناتان نتانیاهو، برادر نخست وزیر کنونی رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۷۶ زمانی که به همراه چند صهیونیست دیگر برای آزادی چند گروگان صهیونیست در اوگاندا تلاش می کرد، کشته شد.

در عنوان این ویدئو خطاب به خانواده های اسرای صهیونیست آمده است: به او اعتماد نکنید و مواظب باشید!

این در حالی است که کابینه رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر اعلام کرد ۱۳۶ صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در اسارت به سرمی برند.

جنبش حماس اعلام کرده است تبادل اسرا، تنها پس از متوقف شدن کامل تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه ممکن خواهد بود.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه (هفتم اکتبر ۲۰۲۳) عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر برابر با اول دسامبر ۲۰۲۳، آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه نوار غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای تلافی حملات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و متوقف ساختن عملیات مقاومت، در حال بمباران این منطقه تحت محاصره است.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت فلسطین در غزه، در جریان حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر تاکنون، ۲۲ هزار و ۶۰۰ فلسطینی شهید و ۵۷ هزار و ۹۱۰ نفر دیگر زخمی شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha