امام جمعه کرمانشاه: انتقام سخت از دشمن، شرکت گسترده در انتخابات است

کرمانشاه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت که انتقام سخت از عوامل حمله تروریستی اخیر کرمان، شرکت گسترده در انتخابات آینده برای تشکیل مجلس شورای اسلامی و خبرگان قوی خواهد بود تا بتوانند در شرایط دشوار به بهترین شکل عمل کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین «حبیب الله غفوری» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه در مسجد جامع این شهر افزود: ملت ایران به رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای به ورزیدگی رسیده است که انتقام سختش از انتقام‌های ساده نیست و گلوی دشمن را جوری می‌فشارد که نفس آن را بگیرد این ملت عاشق شهادت و امام حسین (ع) است لذا با درک عمیق می‌داند با دشمن چه کند.

وی اضافه کرد: انتقام سخت ما پشتیبانی از مبارزانی است که رژیم صهیونیستی را محاصره کرده‌اند که در عمر ۷۰ ساله‌اش سابقه نداشته است و این محاصره تا نابودی این رژیم منحوس ادامه خواهد داشت.

امام جمعه کرمانشاه گفت: در چهارمین سالگرد شهید سلیمانی، دشمن باز دست به جنایتی بزرگ زد و بیش از ۸۰ نفر از هموطنان ما را به شهادت رساند که بخش زیادی از آنها بانوان و کودکان بودند.

وی اضافه کرد: از نظر شهدا، مقام شهادت بالاترین مقامی است که خدا به آنها جایزه می‌دهد؛ چرا این افراد باید در آن لحظه آنجا می‌بودند؟ اینها همه قلبی و معنوی است. خوش به سعادت شهدایی که به دست صهیونیست‌ها این سعادت نصیبشان شد که در مراسم سالگرد سردار اسلام شهید شوند.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری اظهار کرد: این اقدام دشمن کار سخیفی بود که انجام داد و مهمترین پیامش این است که در عملیات نظامی در جبهه مقاومت زمین‌گیر شده و به دنبال دستاوردسازی بعد از ۸۰ روز بمباران بر سر مردم بیگناه غزه است اما به هیچ یک از اهدافش که از قبل اعلام کرده بود نرسید و برای دستاوردسازی یک سلسله ترورهایی را در منطقه آغاز کرده است.

وی عنوان کرد: صهیونیست‌ها به اربابشان امیدوار بودند که آنها کاری برایشان انجام دهند اما امریکایی‌ها در شرایط دشوار که نتوانسته‌اند جلو انصارالله یمن را بگیرند و به آنها پیشنهاد رشوه سنگین دادند اما مجاهدان یمن تا زمانی که مسیر امدادرسانی برای مردم غزه باز نشود، نهضتشان ادامه دارد.

امام جمعه کرمانشاه افزود: صهیونیستها شهید سید رضی موسوی را ناجوانمردانه به شهادت رساندند این کار جنگیدن نیست بلکه بزدلی است. کسانی را شهید می‌کنند که به دنبال قاتل خود می‌گردند و آرزوی شهادت دارند.

وی اضافه کرد: آخرین دسیسه دشمن هم انفجار تروریستی کرمان بود و ناشیانه سعی کردند این کار را بر گردن داعش بیندازند چون از واکنش نظام ایران بشدت ترسیدند؛ داعش در بیانیه اخیر خود درباره حمله تروریستی کرمان از کلمه ایران استفاده کرده بود در حالی که این گروه قبلا اسم خراسان را مطرح می کردند.

وی اظهار کرد: داعش بلافاصله پس از عملیات‌های تروریستی خود اطلاعیه صادر می‌کرد اما این بار صدور اطلاعیه آنها طول کشید و معلوم شد زد و بند صهیونیست‌ها با آنها طول کشیده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: مردم ایران می‌دانند که دست صهیونیست‌ها پشت ماجرای حمله تروریستی کرمان است و جمهوری اسلامی و فرزندان شهید سلیمانی انتقام غیرقابل جبران خواهند گرفت. اینها گمان می‌کنند که جمهوری اسلامی از تفکر سطحی برخوردار است که با موشک انتقام بگیرد.

وی در ادامه به مناسبت‌های پیش رو اشاره کرد و گفت: این هفته حقیقتا جامعه اسلامی با عطر شهادت معطر شده است. هم به خاطر مناسبات‌ها از جمله آنها ۱۶ دی ماه سالروز شهادت «حسین علم الهدی» و یاران شهیدش که همه دانشجویان نخبه بودند و ۱۹ دی سالروز قیام خونین مردم قم است که در اعتراض به توهین به امام راحل در روزنامه اطلاعات به مقابله با رژیم شاه برخاستند.

حجت الاسلام غفوری همچنین به سالروز عملیات کربلای پنج که یکی از عملیات‌های مهم دوران دفاع مقدس بود، اشاره کرد و افزود: در هفته پیش رو همچنین سالروز شهادت امیرکبیر سردار بزرگ سازندگی است که اگر به او مهلت می‌دادند شرایط کشور الان اینگونه نبود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha