راهپیمایی خودجوش مردم مازندران در محکومیت حادثه خونین کرمان

ساری-ایرنا- مردم مازندران امروز جمعه بعد از اقامه نماز جمعه دوشادوش مردم سراسر کشور در راهپیمایی محکومیت حادثه تروریستی کرمان به خیابان ها آمدند و خواهان انتقام سخت از دشمنان در این خصوص شدند.

به گزارش ایرنا، مردم ولایتمدار مازندران همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی، حادثه تروریستی کرمان را محکوم و نفرت خود را از تمامی توطئه گران عالم اعلام کردند.

مردم دیار علویان در راهپیمایی محکومیت حادثه تروریستی کرمان، انزجار و بیزاری خود را از عوامل تروریستی فریاد زدند و خواستار انتقام از کشتار بی رحمانه مردم بی گناه شدند.

نمازگزاران جمعه در شهرساری مرکز استان مازندران هم پس از اقامه نماز، در صفوف به هم پیوسته یکصدا و منسجم مظلومیت زائران شهید سلیمانی را فریاد زده و اعلام کردند که این خون هایی که ریخته شده، سبب پایداری ملت ایران در برابر توطئه گران عالم خواهد شد.

ساروی ها با سردادن شعارهای "مرگ بر اسراییل"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر صهیونیست" اعلام کردند که در پشتیبانی از آرمان های اسلام و انقلاب استوار بوده و در برابر ظالم و دشمنان ایستادگی می کنند.

آنها اعلام کردند که شهادت ده ها تن از هموطنان و زائران حاج قاسم نشانه ترس از روحیه استکبار ستیزی و بصیرت افزایی سردار دل ها دارد و مردم آگاه و هوشیار ایران همواره دل در گرو آرمان های نظام داشته و پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

راهپیمایی خودجوش مردم مازندران در محکومیت حادثه خونین کرمان

پیشتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی جنایت تروریستی در کرمان روز گذشته پنجشنبه در اطلاعیه‌ای عموم مردم را به شرکت در تظاهرات سراسری جمعه ۱۵ دی ماه پس از اقامه نماز جمعه دعوت کرد.

در بخشی از اطلاعیه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد: بی‌شک این عمل تروریستی خبیثانه که امروز نمونه آن در غزه به دست غاصبان خونخوار و آدمکش صهیونیستی انجام می‌شود، نه تنها هیچ موفقیتی برای استکبار صهیونیستی و عوامل فرومایه و بدسیرت تکفیری آنها نخواهد داشت بلکه حقانیت جبهه مقاومت و سیره و مسیر شهید سلیمانی را پرفروغ‌تر و راه این شهید را پررهروتر خواهد کرد و دیری نخواهد بود که با دست مقتدر پیروان مکتب این شهید بزرگوار در سراسر جهان، شاخ های شیاطین تکفیری یکی پس از دیگری شکسته و پایه های سست بنیاد صهیونیست ها فرو خواهد ریخت.

در انفجارهای بزدلانه تروریستی عصر چهارشنبه سیزدهم دی ۱۴۰۲ در مسیر زائران سردار سلیمانی در گلزار شهدای کرمان تا این لحظه ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴ نفر مجروح شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha