آمریکا و رژیم صهیونیستی عامل تمامی جنایت‌های ددمنشانه هستند

اصفهان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان ‌و امام جمعه اصفهان گفت: تمامی جنایت‌های ددمنشانه و کوردلانه با عاملیت آمریکا و رژیم صهیونیستی رخ می دهد.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های نماز جمعه اصفهان که در مصلای بزرگ این شهر برگزار شد افزود: این جنایتکاران با هدف قراردادن مردم بی گناه به کشتار می پردازند.

وی با محکوم کردن حادثه تروریستی اخیر در گلزار شهدای کرمان و به شهادت رسیدن جمعی از شهروندان متدین که به زیارت مزار شهید سلیمانی رفته بودند، این فاجعه دلخراش را به تمام مسلمانان به ویژه هموطنان تسلیت گفت.
امام جمعه اصفهان افزود: فجایعی که امروز در دنیا در حال رخ دادن است، حاصل عملکرد افرادی است که به دنبال خواسته‌های نفسانی خود هستند و اعتقادی به خدا ندارند.
وی خاطرنشان کرد: این افراد برخلاف ادعای خود هیچ اعتقادی به حقوق بشر نداشتند و برای حفظ ریاست خود دست به هر اقدامی می‌زنند.
آیت الله طباطبایی نژاد افزود: این عملیات تروریستی و جنایت هولناک دشمنان شرور و جنایتکار ملت ایران بیش از پیش حقانیت و مظلومیت ملت‌ شریف ایران را به جهانیان اثبات کرد.
وی تصریح کرد: بدون شک جنایت ددمنشانه صهیونیست ها و حامیان و هم پیمانان آن ها موج بیداری جهانی و تشدید تنفر و انزجار از دشمنان پلید وجنایتکار را درپی خواهد داشت.
به گزارش ایرنا، نمازگزاران اصفهانی در پایان مراسم نماز جمعه در محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، انزجار خود از توطئه های مزدوران وابسته به آمریکا و صهیونیسم را با راهپیمایی از مسیر مصلی تا چهارراه فرایبورگ این شهر اعلام کردند.

عصر چهارشنبه ۱۳ دی، همزمان با چهارمین سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی که بسیاری از هموطنان برای گرامیداشت یاد این شهید در گلزار شهدای کرمان حضور یافته بودند، یک عملیات تروریستی در گلزار شهدای کرمان و مسیر زائران سردار سلیمانی به وقوع پیوست.
در این عملیات، ۲ انفجار در یکی از محورهای منتهی به گلزار شهدای کرمان،در ۷۰۰ متری مزار شهیدسلیمانی و در یک کیلومتری مزار و خارج از مسیر زائران و مسیرهای بازرسی رخ داد که شماری از هموطنان شهید و مجروح شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha